Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

«Καίει» καρδιές το ηλεκτρικό πολυμορφικό της VW καθώς οι παραγγελίες ξεπέρασαν τις 20.000 αλλά και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις της εταιρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Lars Krause, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και υπεύθυνος για πωλήσεις και μάρκετινγκ στη Volkswagen Commercial Vehicles δήλωσε «Ακόμη και πριν από την κυκλοφορία του μοντέλου στις αντιπροσωπείες μας, από την έναρξη των προπαραγγελιών δηλαδή, καταφέραμε να πουλήσουμε περισσότερα από 20.000 ID.Buzz. Με τη διαθεσιμότητά τους στους εκθεσιακούς χώρους, αναμένουμε περαιτέρω αύξηση της ζήτησης».

Το ID.Buzz είναι αρχικά διαθέσιμο μόνο σε έκδοση με μπαταρία 82 kWh και κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ επιβατικής έκδοσης ή επαγγελματικής. Η εισαγωγή πρόσθετων εκδόσεων (συμπεριλαμβανομένης μιας μεγαλύτερης μπαταρίας), καθώς και η γεωγραφική επέκταση του δικτύου πωλήσεων, σίγουρα θα μεταφραστεί σε μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών.

Το ID.Buzz μπήκε στην παραγωγή στο Ανόβερο της Γερμανίας στις αρχές Ιουνίου ενώ σύμφωνα με τη Volkswagen, το σχέδιο είναι να παράγει 15.000 μονάδες μέχρι το τέλος του 2022 και στη συνέχεια να αυξήσει σταδιακά την παραγωγή έως τις 130.000 ετησίως. Ωστόσο, οι αρχικές περίπου 6.000 μονάδες θα κοσμούν τις αντιπροσωπείες, κάτι που σημαίνει ότι μόνο 9.000 πελάτες θα μπορούν να πάρουν το όχημα τους φέτος. Είναι το πρώτο βαν που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του Ομίλου Volkswagen και μια ελαφρώς διαφορετική προσέγγιση από ό,τι στην περίπτωση των συμβατικών βαν (συνήθως εκδόσεις EV των υπαρχόντων συμβατικών μοντέλων).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δοκιμές αυτονομίας και οι δοκιμές ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων δείχνουν αρκετά καλά αποτελέσματα, σε σύγκριση με οχήματα παρόμοιου μεγέθους. Από την άλλη, η τιμή του θεωρείται «τσιμπημένη» καθώς στην Γερμανία ξεκινάει από τα 54.430 ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης