Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Nissan είχε μία γενικότερα καλή χρονιά με αυξημένες πωλήσεις και κέρδη. Από τα δεκάδες μοντέλα της, αυτό που τράβηξε τα βλέμματα με την απίθανη αύξηση των πωλήσεών του (+584% σε σύγκριση με το 2022), είναι και από τα ακριβότερα της γκάμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για το Nissan GT-R, γνωστό και ως Godzilla, το οποίο το 2022 παραδόθηκε σε μόλις 57 νέους ιδιοκτήτες, το 2023 όμως παραδόθηκε σε 390 συνολικά τυχερούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει δεχθεί κάποια τεράστια μηχανολογική ή αρχιτεκτονική αλλαγή από το 2007, όταν παρουσιάστηκε η τωρινή γενιά του.  Το μοντέλο του 2024 αποδίδει περίπου τους ίδιους 565 ίππους που αποδίδει εδώ και οκτώ χρόνια. Ομοίως, ενώ το εσωτερικό έχει λάβει σημαντικές αναβαθμίσεις, εξακολουθεί να μοιάζει πολύ με χρονοκάψουλα από τη δεκαετία του 2010.

Να θυμίσουμε βέβαια πως στις αρχές του 2023, το GT-R, έλαβε νέα αεροδυναμικά στοιχεία και  εμπρός διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τη Nismo έκδοση. Η Nissan πρόσθεσε μια νέα έκδοση T-Spec, η οποία συνδυάζει το βασικό σύστημα κίνησης με το διευρυμένο αμάξωμα, την ανάρτηση και τα ανθρακοκεραμικά φρένα του Nismo. Υπάρχουν επίσης δύο νέα διαθέσιμα χρώματα throwback: Millennium jade και Midnight purple. Όλα αυτά φαίνεται πως έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση των πωλήσεων του μοντέλου.

Μπορούμε όμως απόλυτα να καταλάβουμε γιατί κάποιοι αγοραστές θέλουν ένα αυτοκίνητο όπως το GT-R. Αποτελεί ένα κεφάλαιο στον χώρο της αυτοκίνησης. Μία κατηγορία από μόνο του και με βάρος στα 1.746 κιλά, βάζει τα γυαλιά σε πολύ πιο μοντέρνα σύνολα που ναι μεν έχουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη, στερούνται όμως ανάλογης οδηγικής συμπεριφοράς.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης