Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Είναι πετυχημένος όσο λίγοι. Ο Jay Leno είναι παρουσιαστής, είναι συγγραφέας, είναι κωμικός και σίγουρα είναι από τους ανθρώπους που λατρεύουν τα οχήματα. Αυτή τη στιγμή διαθέτει μία από τις εντυπωσιακότερες συλλογές αυτοκινήτων σε όλο τον πλανήτη. Ένα γκαράζ από χρυσάφι που κοστίζει περισσότερα από 150 εκατ. ευρώ, το οποίο περιέχει μοναδικής σπανιότητας σύνολα με το ακριβότερο να κοστίζει 20 εκατ. ευρώ. Γιατί όμως ανάμεσα σε όλα αυτά, δεν υπάρχει ούτε μία Ferrari;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Γιατί όχι Ferrari;

Ο Jay Leno ενδιαφέρεται για τα αυτοκίνητα από τότε που ήταν παιδί. Όλα ξεκίνησαν με ένα εγκαταλελειμμένο Renault. Έχει μια λίστα ελέγχου 3 σημείων όταν αγοράζει ένα αυτοκίνητο. Θα πρέπει να έχει τεχνική και ιστορική σημασία, θα πρέπει να είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση και, τρίτον, η εμφάνιση! Σίγουρα οποιοδήποτε μοντέλο της Ferrari εκπληρώνει και τις τρεις προϋποθέσεις, τότε γιατί λέει όχι στην αγορά τους;

Ο ίδιος αναφέρει πως στη Ferrari κατασκευάζουν εξαιρετικά μηχανήματα, αλλά είναι η αντιπροσωπεία και η εμπειρία του πελάτη που τον αποπροσανατολίζει. Το σύνολο των κανόνων της Ferrari για την κατοχή αυτοκινήτων επικρίνεται πολύ, όσο και αν αγαπιέται για την αποκλειστικότητά της. Πιστεύει ότι πρέπει να παλέψεις και να κουραστείς για να αποκτήσεις μια Ferrari, κάτι που δεν περιμένει ένας άνθρωπος που είναι πρόθυμος να ξοδέψει πραγματικά πολλά χρήματα. Αντιθέτως αναφέρει πως η McLaren κάνει τα πάντα τόσο εύκολα που είναι η αγαπημένη του εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε μερικά από τα σπουδαιότερα μοντέλα στο γκαράζ του

2014 McLaren P1 – 1.350.000 δολάρια: Αμέσως μόλις έφτασε η πρώτη McLaren P1 στην Αμερική, ο Leno την πλήρωσε μετρητοίς και την πήγε σπίτι του. Ναι, την πρώτη που έφτασε στη χώρα με κινητήρα V8 3.8λτ. απόδοσης 727 ίππων και 720 Nm ροπής.

1955 Mercedes 300SL Gullwing Coupe – 1.800.000 δολάρια: Ένα όχημα που στις ένδοξες εποχές του αγωνιζόταν στα κορυφαία πρωταθλήματα. Με V6 μοτέρ 3λτ. και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, απλά δείτε το μέγεθος της μηχανής, η οποία απέδιδε 215 άλογα και 275 Nm ροπής. Φυσικά πισωκίνητη.

1939 Lagonda V12 – 2.560.000 δολάρια: Με κινητήρα V12 4.480κ.εκ. απόδοσης 180 ίππων, αποτελεί ένα από τα σπανιότερα σύνολα στον κόσμο. Δείτε την απίστευτη κατάσταση του συνόλου παρά τα 81 του χρόνια.

1967 Lamborghini Miura P400 – 3.500.000 δολάρια: Με V12 κινητήρα 3.9λτ. αποδίδει 355 άλογα και 367 Nm ροπής. Αποτελεί μία από τις ελάχιστες που βρίσκονται εκτός μουσείου για αυτό και η αξία της κάθε χρόνο ανεβαίνει. Συνολικά κατασκευάστηκαν 275 μονάδες.

1928 Bentley Speed 6 – 4.000.000 δολάρια: Έχοντας μοτέρ 6.5 λτ. απέδιδε 180 άλογα και διέπρεψε στους πρώτους επαγγελματικούς μηχανοκίνητους αγώνες. Συνολικά κατασκευάστηκαν 544 μοντέλα.

McLaren F1 – 12.000.000 δολάρια: Αποτελεί το πιο εμβληματικό και γνωστό supercar του αιώνα. Επίσης, για αρκετά χρόνια έφερε τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής, καθώς στις 31 Μαρτίου 1998 η τελική της ταχύτητα μετρήθηκε επίσημα στα 372 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση στα 0-100 km/h ήταν 3,2 δευτερόλεπτα και στα 0-200 km/h ήταν 9,4 δευτερόλεπτα. Φοράει V12 κινητήρα.

1934 Duesenberg Walker Coup – 20.000.000 δολάρια: Αποτελεί το μοναδικό στον κόσμο και για αυτό η απίστευτη τιμή του. Είναι και το ακριβότερο σύνολο στο γκαράζ του Leno με κινητήρα 6.900κ.εκ. απόδοσης 265 ίππων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης