Ανήκει στα best seller οχήματα κατηγορίας pick-up. Πωλείται σε 180 χώρες παγκοσμίως, με περισσότερους από 15 εκατομμύρια οδηγούς να το έχουν επιλέξει για βασικό τους όχημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ζήτηση για το Navara αυξάνεται συνεχώς, με τη Nissan να θέτει σε λειτουργία ένα ακόμη εργοστάσιο προκειμένου να ικανοποιήσει το αγοραστικό κοινό. Έτσι, μετά τις παραγωγικές εγκαταστάσεις σε Ισπανία, Κίνα, Μεξικό και Ταϊλάνδη, εγκαινιάστηκε η νέα μονάδα στην Αργεντινή.

Η επένδυση ύψους 600 εκατομμυρίων δολαρίων στην εργοστάσιο της Κόρδοβα, αναμένεται να δημιουργήσει έως 3.000 νέες θέσεις εργασίας, με ικανότητα παραγωγής 70.000 οχημάτων ετησίως για τη συμμαχία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη Νότια Αμερική, το Navara λανσάρεται με το όνομα Frontier και διατίθεται σε 38 χώρες της ευρύτερης περιοχής. Στόχος της Nissan, είναι να καταστεί ένα από τα τρία κορυφαία εμπορικά σήματα των οχημάτων που κυκλοφορούν στη Λατινική Αμερική.

Τα χαρακτηριστικά του Navara


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης