Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

Δεν είναι μυστικό ότι η συντήρηση ενός hypercar κοστίζει πολύ περισσότερο από αυτή ενός συμβατικού αυτοκινήτου. Η αλλαγή πηνίων ανάφλεξης και μπουζί σε μια Bugatti Veyron μας δίνει μια μοναδική ματιά στον θηριώδη κινητήρα της W16.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα πακέτα αντικατάστασης πολλαπλασιαστών κοστίζουν 730 $ το καθένα και χρειάστηκε πάνω από ένα μήνα για να φτάσουν, ενώ τα αντίστοιχα για ένα συμβατικό Volkswagen κοστίζουν 18 $ το καθένα. Ολόκληρη η εργασία λέγεται ότι κοστίζει πάνω από 20.000 $ και κοιτάζοντας τη διαδικασία φαίνεται γιατί. 

Η πρόσβαση στα μπουζί για την αντικατάστασή τους απαιτεί μια λεπτή και προσεκτική δουλεία καθώς πολλά πάνελ του αμαξώματος πρέπει να αποκολληθούν. Ο πίσω προφυλακτήρας παραμένει στο αυτοκίνητο, ενώ σχεδόν κάθε άλλο πίσω μέρος του αμαξώματος αποκολλάται. 

Ακόμη και μετά από όλα αυτά τα βήματα, εξακολουθεί να μην είναι μια απλή δουλειά. Πολλαπλές στρώσεις εξαρτημάτων πρέπει να βγουν ώστε να υπάρχει πρόσβαση στα πηνία και τα βύσματα. Σύμφωνα με μηχανικούς που έχουν πραγματοποιήσει τέτοιες εργασίες στην Bugatti, χρειάζονται για την συγκεκριμένη δουλεία 40 έως 50 ώρες. 
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης