Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ένα από τα πιο αγαπημένα μικρά μοντέλα στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας λέει αντίο με στόχο να δώσει χώρο στην ηλεκτροκίνηση. Ο λόγος φυσικά για το Ford Fiesta το οποίο μετά από 47 χρόνια και 7 γενιές είναι έτοιμο να πει το οριστικό αντίο στις 7 Ιουλίου. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ford καταργεί το Fiesta για να κάνει χώρο για το ηλεκτρικό SUV Ford Explorer που θα κατασκευάζεται στο Κέντρο Ηλεκτρικών Οχημάτων της Κολωνίας, το οποίο εγκαινιάστηκε επίσημα στις 12 Ιουνίου. “Αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε το πρώτο μας ηλεκτρικό όχημα μεγάλου όγκου εδώ στην Κολωνία”, δήλωσε ο Martin Sander, γενικός διευθυντής της Ford Model e Europe στο Autocar τον Δεκέμβριο του 2022. 

Το EV Center της Κολωνίας, το πρώτο εργοστάσιο της Ford με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή του ηλεκτρικού SUV Ford Explorer φέτος. Χτισμένο στην πλατφόρμα MEB του ομίλου Volkswagen για ηλεκτρικά οχήματα, το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV  θα γίνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό αυτοκίνητο της Ford που κατασκευάζεται στην Ευρώπη.

Η Ford δεν έχει αποκαλύψει ακόμη λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης, αλλά δήλωσε ότι το Explorer EV προσφέρει “ευέλικτη και εκλεπτυσμένη” πίσω κίνηση και τετρακίνηση με ηλεκτρική μπαταρία που θα προσφέρει γρήγορους χρόνους φόρτισης DC από 10% έως 80% σε μόλις 25 λεπτά. Η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει σε τιμή εκκίνησης κάτω από 45.000 ευρώ όταν οι παραγγελίες ανοίξουν αργότερα φέτος. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ηλεκτρικό Explorer θα είναι ένα από τα εννέα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που σχεδιάζει να παρουσιάσει η Ford στην Ευρώπη μέχρι το 2024, συμπεριλαμβανομένου ενός δεύτερου σπορ crossover  που θα ξεκινήσει την παραγωγή του στην Κολωνία από τα μέσα του 2024 και του Puma EV που θα κατασκευάζεται στην Craiova της Ρουμανίας από το 2024 μαζί με τα μικρά ηλεκτρικά φορτηγά E-Transit Courier και E-Tourneo Courier.

 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης