Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Subaru είναι μία ακόμα εταιρία που έρχεται να αποδείξει πως η ηλεκτροκίνηση, δεν θα καταργήσει ούτε τις εκδόσεις επιδόσεων, ούτε θα πάρει την χαρά από την οδήγηση. Το αποδεικνύει έμπρακτα με την αλλαγή του γνωστού STi λογότυπου που χαρακτήριζε τις κορυφαίες (από επιδόσεις τουλάχιστον) εκδόσεις, σε STe για τις αντίστοιχες κορυφαίες ηλεκτρικές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Subaru φαίνεται πως έχει καταθέσει αίτηση στο Γερμανικό Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων για να αποκτήσει το λογότυπο «STe», ώστε να το χρησιμοποιήσει στα μελλοντικά κορυφαία, και αμιγώς ηλεκτρικά, μοντέλα της. 

Η Subaru Tecnica International Inc. (STi) ιδρύθηκε το 1988 για να αναλάβει όλες τις δραστηριότητες μηχανοκίνητου αθλητισμού της Subaru και να συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC). Μάλιστα, μία από τις πρώτες δραστηριότητες που πραγματοποίησε το «τμήμα» STi ήταν να θέσει το παγκόσμιο ρεκόρ για οδήγηση αντοχής 100.000χλμ. χρησιμοποιώντας ένα στόλο τριών τροποποιημένων Subaru Legacy RS.

Αξίζει να θυμίσουμε πως πέρυσι, η Subaru είχε ανακοινώσει πως δεν θα έρθει WRX STi για την τρέχουσα γενιά του Impreza, ξεκαθαρίζοντας ότι τα πλάνα είναι πλέον αμιγώς ηλεκτρικά. Κανείς όμως δεν γνωρίζει ποιο μοντέλο από την γκάμα της Subaru θα φέρει πρώτο το νέο λογότυπο STe, ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο επιδόσεων. Θα είναι το Solterra που κατασκεύασε από κοινού με την Toyota, ή κάποιο άλλο;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα σύμφωνα με τα ξένα δημοσιεύματα, το νέο λογότυπο είναι αυτό.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης