Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Τί κι αν το T-Roc Cabrio, ήταν το δεύτερο σε πωλήσεις cabrio μοντέλο στην Ευρώπη (πίσω μόνο από το Mini) με σχεδόν 12.000 ταξινομήσεις, η VW αποφάσισε να μην παρατείνει τη ζωή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αποκάλυψε στέλεχος της φίρμας στη φετινή έκθεση τεχνολογίας CES στο Λας Βέγκας, η νέα γενιά του T-Roc (θα λανσαριστεί αρχές του 2025), δεν θα διαθέτει «ανοιχτή» έκδοση, κλείνοντας αυτό τον κύκλο. Η αλήθεια είναι πως ο συνδυασμός των λέξεων και εννοιών cabrio και SUV, δεν κατάφεραν ποτέ να κερδίσουν το αγοραστικό κοινό.

Έτσι η VW αποφάσισε να αφήσει τη γκάμα της χωρίς cabrio μοντέλο μιας και το μέλλον της συγκεκριμένη κατηγορίας είναι σχεδόν καταδικασμένο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το επόμενο VW T-Roc θα είναι το τελευταίο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MBQ Evo, στην οποία θα βασίζονται και τα νέα Gοlf και Tiguan.

Ο κόσμος αγοράζει όλο και λιγότερα cabrio καθώς προτιμά τα στιβαρά και επιβλητικά SUV. Η αλήθεια είναι πως και τα μέχρι τώρα σημάδια της ηλεκτροκίνησης, δείχνουν να απέχουν από τις «ανοικτές» εκδόσεις και να ποντάρουν ξεκάθαρα σε μικρά μοντέλα πόλης και SUV.

Ο κόσμος της αυτοκίνησης συνεχίζει να αλλάζει χρόνο με το χρόνο. Τα μέχρι τώρα σημάδια δείχνουν ότι η επόμενη 10ετία θα απαρτίζεται από ηλεκτρικά (όχι cabrio) SUV.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης