Τελευταία ημέρα του Ιουλίου σήμερα και από αύριο μπαίνουμε επίσημα στον μήνα των διακοπών. Οι ταξινομήσεις του Ιουλίου πήγαν καλά και παρουσίασαν άνοδο. Αν και δεν έχουν κλείσει οι τελικές ταξινομήσεις και ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων δεν έχει βγάλει επίσημη ανακοίνωση, από κύκλους της αγοράς μάθαμε ότι ο Ιούλιος έχει άνοδο περίπου 20%  σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.

Μπορεί κάποιοι να διαμαρτύρονται για την απόφαση του ΟΑΣΑ να τοποθετήσει κάμερες στις λεωφορειολωρίδες αλλά έτσι -όπως πιστεύουν οι συγκοινωνιολόγοι- κατά κάποιον τρόπο θα υπάρχει αποσυμφόρηση. 
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να τοποθετηθούν 12 σύγχρονες ψηφιακές κάμερες σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Έτσι οι παραβάτες θα εντοπίζονται αμέσως και θα τιμωρούνται οι ιδιοκτήτες των οχημάτων. Πιο απλά η ψηφιακή κάμερα θα καταγράφει την παράβαση και η κλήση θα αποστέλλεται στη διεύθυνση όπου είναι καταγεγραμμένο το όχημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό που εμείς στην Ελλάδα πάμε σήμερα να ξεκινήσουμε πειραματικά, στο εξωτερικό ισχύει εδώ και πολλά χρόνια και έχει επιτυχία. Κανένας οδηγός δεν τολμάει να μπει στην λεωφορειολωρίδα. Η παράνομη κίνηση καταγράφεται και ο ιδιοκτήτης του Ι.Χ δέχεται στο τηλέφωνό του την ώρα και το σημείο που έγινε η παράβαση αλλά και το ύψος του προστίμου. 

Ταυτόχρονα η Ελλάδα για να λύσει σε γενικότερο πεδίο το πρόβλημα με τα μποτιλιαρίσματα στους δρόμους αναμένεται να υπογράψει με την Google συμφωνία όπου οι δορυφόροι θα δίνουν λύσεις χωρίς να χρειάζεται να τρέχουν οι τροχονόμοι στις διασταυρώσεις. Οι δορυφόροι θα αναλάβουν με τα «έξυπνα» φανάρια την διαχείριση της κυκλοφορίας να μας απαλλάξουν από τα μποτιλιαρίσματα. Τα  φανάρια θα συνδεθούν με τους γνωστούς ψηφιακούς χάρτες της Google και ανάλογα με την κίνηση, ο αμερικάνικος κολοσσός, θα ρυθμίζει σε πραγματικό χρόνο τους φωτεινούς σηματοδότες. 

Η μεγάλη είδηση στο χώρο του αυτοκινήτου είναι η άφιξη της θρυλικής μάρκας MG στην Ελλάδα. Η φίρμα MG είναι από τα μεγαλύτερα ονόματα στην ιστορία του αυτοκινήτου. Μέχρι το 2016 η συναρμολόγησή τους γινόταν στο Longbridge στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όταν η Ευρώπη μπήκε στη λογική της ηλεκτροκίνησης οι επικεφαλής διαπίστωσαν ότι χρειάζονταν μεγαλύτερους χώρους δηλαδή νέες εγκαταστάσεις, νέες επενδύσεις και φθηνότερα εργατικά. Τη λύση την έδωσαν οι Κινέζοι .

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η MG άρχισε να κατασκευάζεται από τον κινέζικο κολοσσό της SAIC Motor στην πόλη Ningde σε μια καινούργια και υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής. Χωρίς να χάσουν τη βρετανική τους καταγωγή, αναβαθμίστηκαν και εμπλουτίσθηκαν με τεχνολογικό εξοπλισμό. Μπήκαν δυναμικά στην ασιατική αγορά και άρχισαν να κάνουν τρελές πωλήσεις στην Κίνα. Σειρά είχε η Ευρώπη. Ήδη τα αναβαθμισμένα αυτοκίνητα MG κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Στην Ελλάδα την αποκλειστική διάθεση των αυτοκινήτων της MG ανέλαβε ο Όμιλος Συγγελίδη και η επίσημη πανελλαδική παρουσίαση θα γίνει στις 14 Σεπτεμβρίου. Διευθυντής μάρκετινγκ της MG ανέλαβε ο Γιάννης Καραβάς που επι σειρά ετών βρισκόταν στην Citroen.

Ο Ελληνο-ιάπωνας σεφ Σωτήρης Κοντιζάς, όταν φεύγει από τα τηλεοπτικά πλατό, ασχολείται με τις επιχειρήσεις του αλλά και με τα αυτοκίνητα της Mazda. Η Mazda Autoone, μέλος του Ομίλου Συγγελίδη, σε ένα νέο διαφημιστικό βίντεο που παρουσίασε πριν από λίγες μέρες, αποτύπωσε με τον πιο εύγλωττο τρόπο τη μοναδική σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον οδηγό και το ΜΧ-5, μέσα σε ένα άκρως καλοκαιρινό ελληνικό τοπίο. Πρωταγωνιστής σε αυτή την παραγωγή είναι ο brand ambassador της Mazda στην Ελλάδα, ο γνωστός σεφ Σωτήρης Κοντιζάς.
Το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην ΝΑ Ευρώπη της γιαπωνέζικης φίρμας είναι το ΜΧ-5. Το ιαπωνικό roadster έχει συνδεθεί με τη θάλασσα και το καλοκαίρι.

Το Ωδείο Barbican του Λονδίνου επέλεξε το Auto Express για τις απονομές των βραβείων στο μεγάλο διαγωνισμό που κάνει τόσο σε έντυπη όσο και σε online μορφή. Τα New Car Awards γίνονται στο Ηνωμένο Βασίλειο από το 1993. Τα βραβεία κρίνονται από μια έμπειρη ομάδα δοκιμαστών, με πρόεδρο τον Editor- in-chief κ. Steve Fowler, επιδιώκοντας την ενημέρωση των αγοραστών για τα καλύτερα αυτοκίνητα της αγοράς. Στο ολοκαίνουριο KONA οι ειδικοί του Auto Express αναγνώρισαν τα πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά του, όπως η δυναμική σχεδίαση, οι τεχνολογίες αιχμής και το ευρύχωρο εσωτερικό. 

Πριν από μερικούς μήνες όσοι είδαν το CUPRA DarkRebel σε ψηφιακή μορφή είπαν ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που δύσκολα θα μπορέσει να μεταμορφωθεί από την ψηφιακή του απεικόνιση σε φυσικό περιβάλλον. Να γίνει πιο απλά αυτοκίνητο που θα κυκλοφορεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Από την πρώτη παρουσίαση- σε εικονική μορφή- μέχρι σήμερα έγιναν περισσότερες από 270.000 CUPRA διαμορφώσεις από τη CUPRA Tribe συμπεριλαμβανομένων πρεσβευτών της μάρκας.

Οι Alexia Putellas, Marc ter Stegen, Ansu Fati and Daniel Brühl χρησιμοποίησαν το virtual αυτό εργαλείο για να διαμορφώσουν τα χαρακτηριστικά του CUPRA DarkRebel, του πρώτου σπορ πρωτότυπου αυτοκινήτου της μάρκας που δημιουργήθηκε με τις απεριόριστες δυνατότητες του Metahype, του ψηφιακού κόσμου της CUPRA στο Metaverse. Τα χιλιάδες κομμάτια από τα στοιχεία που θα προκύψουν από τις διαμορφώσεις, θα επηρεάσουν τον τελικό σχεδιασμό του CUPRA DarkRebel. 
Το CUPRA DarkRebel είναι η απόλυτη ερμηνεία του οράματος της μάρκας για το μέλλον. Είναι ένα αυτοκίνητο που ξεπερνάει τα όρια του σχεδιασμού, της απόδοσης ακόμα και των ερωτημάτων για τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα θα σχεδιαστούν στο μέλλον για τις νέες γενιές. 

Για 15η χρονιά, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», με τη δυναμική παρουσία των στελεχών και των εθελοντών του, διοργάνωσε και φέτος το καλοκαίρι τη δράση «Νύχτα χωρίς Ατυχήματα». Η δράση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 22 Ιουλίου 2023, στo κέντρο διασκέδασης Gaz Summer Style Club στη Χαλκίδα.Η εκδήλωση υλοποιήθηκε σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τη συνεργασία της Τροχαίας Χαλκίδας και του Δήμου Χαλκιδαίων, την υποστήριξη του Περιφερειακού Τμήματος Χαλκίδας «Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός», της Ομάδας Διάσωσης Εύβοιας S.A.R.-312, της Diageo Hellas AE και της Συμμαχίας για την Ασφάλεια & τον Πολιτισμό στο δρόμο «Δρόμοι στο Μέλλον».

Την κοσμοπολίτικη ατμόσφαιρα της Μυκόνου μέσα από το πρίσμα της Porsche βίωσαν πελάτες και φίλοι της μάρκας, σε ένα πρωτότυπο διήμερο υψηλής έντασης και μεγάλων συγκινήσεων, που είχε ως επίκεντρο το Soho Roc House. Πελάτες και φίλοι της εταιρείας βρέθηκαν στο φημισμένο private members’ club που βρίσκεται ανάμεσα στις παραλίες Παράγκα και Paradise. Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να νιώσουν τα vibes του νησιού και ταυτόχρονα να συμμετάσχουν σε premium δραστηριότητες, χαλαρώνοντας σε ειδυλλιακές τοποθεσίες,  απολαμβάνοντας υψηλή γαστρονομία, αλλά και τα οφέλη του να είσαι μέλος ενός διεθνούς members club. ‘Όλες οι μετακινήσεις πραγματοποιήθηκαν με Porsche Cayenne.

Η ομάδα ανάπτυξης του Audi Q6 e-tron, του πρώτου μοντέλου που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Premium Electric (PPE), πρότεινε οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου να είναι οι πρώτοι που θα το οδηγήσουν σε ειδική εκδήλωση. Η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει: Η ανάπτυξη του πρώτου μοντέλου που βασίζεται στη νέα premium πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (Premium Platform Electric – PPE) έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.
Το Audi Q6 e-tron, θα παρουσιαστεί πριν από το τέλος του έτους και θα επαναπροσδιορίσει τα σημεία αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά τις επιδόσεις, την αυτονομία και τη φόρτιση. Θα είναι επίσης το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής στο Ingolstadt. 

Στις 3 Αυγούστου λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για το χρυσό εισιτήριο της εκδήλωσης RED BULL SHOWRUN BY ALUMIL. Το μεγάλο σόου είναι προγραμματισμένο να γίνει στη Θεσσαλονίκη στις 23 Σεπτεμβρίου. Οι προετοιμασίες ήδη ξεκίνησαν και σίγουρα οι λάτρεις της F1 που θα παραβρεθούν στη συμπρωτεύουσα θα ζήσουν μία απίστευτη εμπειρία με το μονοθέσιο της Oracle Red Bull Racing. Το Red Bull Showrun by ALUMIL στη Θεσσαλονίκη είναι ένα παγκόσμιο στιγμιότυπο στο ημερολόγιο του 2023. 
Ο σούπερ τυχερός θα έχει δωρεάν μεταφορά στη Θεσσαλονίκη, διαμονή και πρόσβαση στο αυθεντικό paddock της ομάδας όπου θα υπάρχει η RB7.

Η 119η έκδοση του περιοδικού που μας βάζει μέσα στον κόσμο του MotoGP, των WSBK, αλλά και σε θέματα σούπερ σπόρ μοτοσυκλετών, κυκλοφορεί εδώ και αρκετές ημέρες στα περίπτερα και τα σημεία πώλησης τύπου σε όλη την Ελλάδα. Στο εξώφυλλο υπάρχει -υπό βρόχινες συνθήκες- η φωτογραφία  του Luca Marini. Σε αποκλειστική για την Ελλάδα συνέντευξη μιλά για το πως διαχειρίζεται το βαρύ όνομα του αδελφού του Valentino Rossi, αλλά και για τους στόχους του. Κύριο θέμα της ειδικής αυτής έκδοσης, την οποία επιμελείται ο “δικός” μας Δημήτρης Διατσίδης είναι ανασκόπηση του πρώτου εξαμήνου 2023 , σε Moto 3, Moto 2 & MotoGP .
 

 

Τα Νέα της Πιάτσας πάνε… διακοπές. Θα τα ξαναπούμε τη Δευτέρα 21 Αυγούστου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης