Συνέντευξη Τύπου δίνουν αύριο, Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021, στις δύο το μεσημέρι, ο κ. Σωκράτης Τσολακίδης πρόεδρος του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης και τα μέλη Δ.Σ. του ΑΟΘ εν όψει του 54ου Ράλι Θεσσαλονίκης, που θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 9 με 10 Οκτωβρίου. Η συνέντευξη θα δοθεί στο Συνεδριακό Κέντρο «Νικόλαος Γερμανός» (Περίπτερο 8, HELEXPO), ΔΕΘ.

———————————————————————————————————————————————-

 

 

Όταν Έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό, δεν μπορούμε παρά να το αναφέρουμε και να τους συγχαρούμε. Είναι τιμητικό για τη χώρα μας να επαινούν τα ελληνικά στελέχη, που βρίσκονται σε μεγάλες θέσεις σε εταιρείες-κολοσσούς. Τελευταία μάθαμε τις προόδους του Νάσου Κραββαρίτη.

Ο Έλληνας μάνατζερ είναι από τα πιο έμπειρα στελέχη στον χώρο του αυτοκινήτου με μεγάλη ενασχόληση σε θέματα Marketing και Πωλήσεων. Εργάστηκε για τους κολοσσούς της premium κατηγορίας στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στο Κατάρ και στη Σαουδική Αραβία. Για ένα διάστημα βρέθηκε στην Αυστρία.

Επέστρεψε, όμως, στη Μέση Ανατολή ύστερα από πρόσκληση που του έκανε μεγάλος αραβικός Όμιλος εταιρειών. Ο Νάσος Κραββαρίτης, έχοντας μεγάλη εμπειρία στο Digital Marketing και στο e-commerce, αναπτύσσει για ένα πρωτοποριακό automotive e-commerce marketplace το οποίο θα ενώνει καταναλωτές και επιχειρήσεις προσφέροντας πρωτοποριακές υπηρεσίες. Συγχαρητήρια!

————————————————————————————————————————————————–

Μια εταιρεία που έχει έδρα το Λονδίνο «χρηματοδοτεί», παίρνοντας φυσικά κάποιο ρίσκο, τους λάτρεις των ακριβών εκδόσεων σπορ και πολυτελών αυτοκινήτων. Η εταιρεία που ιδρύθηκε το 2015 είναι η JBR CAPITAL και, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής, έχει «δανείσει» 700 εκατομμύρια λίρες. Από την 1η Μαρτίου μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου οι πελάτες της με τις ακριβές προτιμήσεις έχουν δανειστεί 100 εκατομμύρια λίρες.

Με αυτά τα χρήματα πραγματοποιήσουν τα όνειρα τους για ένα  πολυτελές αυτοκίνητο. Οι πέντε μάρκες που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι η Porsche(911), η Land Rover/Range Rover, η Lamborghini (Huracan), η Audi(R8)  και η Mercedes(G Class AMG).

Η JBR CAPITAL επιλέγει πελάτες οι οποίοι είναι έμπιστοι και πληρούν κάποια κριτήρια όσον αφορά την οικονομική τους κατάσταση μειώνοντας το ρίσκο της απάτης. Η συγκεκριμένη εταιρία ξεκίνησε με χρηματοδοτήσεις κατά μέσο όρο 25.000 τον μήνα και σήμερα η μέση χρηματοδότηση έχει φθάσει τα 81.000 τον μήνα με μέσο όρο αποπληρωμής 42 μήνες. Οι περισσότερες χρηματοδοτήσεις έχουν γίνει στην Νοτιοανατολική Αγγλία.

————————————————————————————————————————————————–

Δημόσια εγγραφή ετοιμάζεται να κάνει η Volvo. Σύμφωνα με την  τελευταία αποτίμηση της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορεί να φτάσει τα 20 με 30 δις δολάρια. Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία Volvo, η οποία ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely, θα εισέλθει στο χρηματιστήριο μέχρι το τέλος του έτους. Σύμφωνα με την CapitalPanda, αναμένεται να είναι μια από τις μεγαλύτερες αρχικές δημόσιες προσφορές (IPOs) της Ευρώπης για φέτος.
Η ακριβής ημερομηνία δημόσιας εγγραφής της Volvo δεν είναι ακόμα γνωστή, ούτε η χρηματιστηριακή αξία που πρόκειται να φτάσει η εταιρεία. Τρεις ανεξάρτητες πηγές επιβεβαίωσαν στο Reuters ότι η έναρξη διαπραγμάτευσης των μετοχών της Volvo στην ελεύθερη αγορά θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εντός λίγων εβδομάδων. 

«Αναζητούμε μια ευκαιρία για να φτάσουμε στην IPO πριν το τέλος του έτους», δήλωσε ο Hakan Samuelsson στο Reuters στα τέλη Ιουνίου.Ένα άλλο ερώτημα είναι η αποτίμηση της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία ανήκει στην κινεζική Geely. Η πιο κοινή εκτίμηση της χρηματιστηριακής αξίας της είναι περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μερικοί προβλέπουν ότι η Volvo μπορεί να φτάσει ακόμη και 10 δισεκατομμύρια δολάρια υψηλότερης αποτίμησης .

————————————————————————————————————————————————–

Η Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft (BMW AG) αυξάνει την πρόβλεψη περιθωρίου κέρδους (EBIT) για τον Αυτοκινητιστικό τομέα από 7% – 9% σε 9,5% – 10,5% για το οικονομικό έτος 2021. 
Παρά την έλλειψη ημιαγωγών, που αναμένεται να επηρεάσει περαιτέρω την παραγωγή και τις παραδόσεις στους πελάτες στους επόμενους μήνες, η BMW AG εκτιμά ότι οι συνεχιζόμενες θετικές επιπτώσεις από την τιμολόγηση τόσο των νέων όσο και των παλαιότερων οχημάτων θα αντισταθμίσουν το αρνητικό κλίμα από τη μείωση του όγκου πωλήσεων το τρέχον οικονομικό έτος.

Η θετική κερδοφορία θα επηρεάσει ευνοϊκά τα κέρδη του Group προ φόρων που προβλέπεται να αυξηθούν σημαντικά. Η ταμειακή ροή (Free Cash Flow) στον Αυτοκινητιστικό τομέα υπολογίζεται να φτάσει τα 6,5 δισεκατομμύρια ευρώ. 

———————————————————————————————————————————————–

Αυλαία αύριο (5 Οκτωβρίου) στο 1ο Olympic Yacht Show που ξεκίνησε να δέχεται τους επισκέπτες την 1η Οκτωβρίου. 
Το Olympic Yacht Show που διοργανώθηκε από την ΟΝDECK EVENTS και την Olympic Marine συγκέντρωσε αρκετούς λάτρεις των σκαφών αναψυχής στο Λαύριο. Στην Ελλάδα είναι το μοναδικό event με σαφή προσανατολισμό στη μεσαία και μεγάλη κατηγορία καθώς και στα premium Yachts και στο στερέωμα που τα περιβάλλει. Οι μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου έδωσαν δυναμικό παρών τόσο στο χερσαίο όσο και στο πλωτό τμήμα σε ένα καλαίσθητο και καλοσχεδιασμένο περιβάλλον. 

Μπορεί η ΟΝDECK EVENTS και η Olympic Marine να προσκάλεσαν τους ενδιαφερόμενους στις ανανεωμένες εγκαταστάσεις της Olympic Marine για να δουν από κοντά τα νέα σκάφη όμως ταυτόχρονα η  Jaguar και η Land Rover που ήταν ο Platinum & Title Sponsor,έδωσαν την ευκαιρία τους προσκεκλημένους να κάνουν ένα test drive με τα νέα τους μοντέλα.

————————————————————————————————————————————————-

Δυστυχώς ο σημερινός επίλογος δεν είναι καλός. Είναι δυσάρεστος. Όταν με έναν συνάδελφο συναντιέσαι σε όλες τις εκδηλώσεις από το χώρο του αυτοκινήτου και ξαφνικά μαθαίνεις ότι πέθανε,σοκάρεσαι. 
Όλοι γνωρίζαμε ότι η πάντα χαμογελαστή Αριάδνη Γερασιμίδου, είχε ένα πρόβλημα υγείας. Και όλοι ελπίζαμε ότι θα το ξεπεράσει. Τα τελευταία της λόγια που αναρτήθηκαν από οικείο της πρόσωπο στο προφίλ της στο Facebook ήταν ένα σημείωμα που η ίδια η Αριάδνη είχε γράψει:

«Δυστυχώς με νίκησε ο πόνος του καρκίνου, μην λυπηθείτε. Όπως μου είχα υποσχεθεί έφυγα όμορφη οπότε όλα καλά! Ο καρκίνος που είχα ήταν στο παχύ έντερο. Ήταν επί επτά μήνες λάθος διάγνωση γιατρού με αποτέλεσμα να κάνει μεταστάσεις. Αυτό που θέλω να σας πω είναι να παίρνετε πάντα δεύτερη και τρίτη γνώμη…».

Χάσαμε μια καλή συνάδελφο. Έναν χαμογελαστό άνθρωπο. Αχ βρε Αριάδνη. Όλοι πιστεύαμε ότι θα τον νικούσες αυτόν τον καρκίνο. Κρίμα που «έφυγες» τόσο νωρίς.