Κατά τη διάρκεια αγοράς ενός καινούργιου αυτοκινήτου, ο υποψήφιος ιδιοκτήτης, πέραν όλων των άλλων, δίνει ιδιαίτερη σημασία και στο χρώμα του οχήματος που έχει επιλέξει. Μέχρι και το τέλος της περασμένης δεκαετίας, το μαύρο ήταν το δημοφιλέστερο όλων. Τα τελευταία όμως χρόνια, το λευκό έχει πάρει τη μερίδα του λέοντος.

Σύμφωνα με έρευνα της αμερικανικής εταιρείας PPG Industries, τα περισσότερα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν παγκοσμίως το 2012 είχαν λευκό χρώμα, με το ποσοστό να αγγίζει το 22%. Δεύτερο σε προτιμήσεις ήταν το ασημί με 20% και τρίτο το μαύρο με 19%. Με λίγα λόγια δηλαδή, το 61% επί του συνόλου προτίμησε τα παραπάνω τρία χρώματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα ίδια ακριβώς χρώματα προτιμούν και οι Ευρωπαίοι, με το λευκό να είναι πρώτο (23%), το μαύρο δεύτερο (21%), το γκρι τρίτο (17%) και το ασημί τέταρτο (13%).

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης