H Volvo Cars παρά τις δύσκολες συνθήκες στο διεθνές εμπόριο λόγω των αυξημένων τιμών για τις πρώτες ύλες και περιορισμών στην εφοδιαστική αλυσίδα που προέκυψαν από τα πρόσφατα lockdown στην Κίνα, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 παραμένουν σταθερά.

Οι λιανικές πωλήσεις της Volvo Cars έφθασαν τα 143.006 αυτοκίνητα, μειωμένες κατά 27% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι. Λόγω της πολιτικής τιμών και της προϊοντικής σύνθεσης, τα έσοδα δεν επηρεάστηκαν στον ίδιο βαθμό και ανήλθαν σε 71,3 δισεκατομμύρια σουηδικές κορόνες (SEK), σημειώνοντας μόνο ελαφρά μείωση 2% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρά τον χαμηλό όγκο πωλήσεων στην διάρκεια του τριμήνου, τα λειτουργικά κέρδη της Volvo Cars, παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό σταθερά μέσω της υλοποίησης ισχυρής τιμολογιακής πολιτικής, αλλά και της προϊοντικής σύνθεσης.

Τα λειτουργικά κέρδη για τις βασικές δραστηριότητες της Volvo Cars ήταν 4,6 δις SEK, με περιθώριο κέρδους 6,5%, ενώ τα συνολικά λειτουργικά κέρδη, που συμπεριλαμβάνουν κοινοπραξίες και συνεργασίες, ανήλθαν σε 10,8 δισεκατομμύρια SEK, ποσό που αντιπροσωπεύει περιθώριο κέρδους 15,1%.

Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας που βοήθησε σε αυτήν την διαδικασία αποτέλεσε η πρόσφατη εισαγωγή της Polestar στο χρηματιστήριο Nasdaq της Νέας Υόρκης τον περασμένο μήνα, με την Volvo Cars να αποτελεί τον βασικό μέτοχο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Jim Rowan (Τζιμ Ρόουαν), CEO της Volvo Cars, δήλωσε:

«Αποτιμώντας την επίδοση της Volvo Cars στη διάρκεια ενός ιδιαίτερα ,ταραγμένου δεύτερου τριμήνου, είμαστε ικανοποιημένοι που πετύχαμε σταθερά κέρδη. Η ζήτηση για τα προϊόντα μας συνεχίζει να είναι ισχυρή και παραμένουμε προσηλωμένοι και σαφείς ως προς το ότι οι βραχυπρόθεσμες προκλήσεις δεν θα αποδυναμώσουν την αποφασιστικότητά μας να εκπληρώσουμε τους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στρατηγικούς μας στόχους. Αν μη τι άλλο, οι προκλήσεις θα επιταχύνουν απλώς τον ρυθμό με τον οποίο αλλάζουμε».

Η Volvo Cars καταγράφει επίσης μία αξιοσημείωτη βελτίωση στη σταθεροποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας της, με την παραγωγή να σημειώνει ισχυρή ανάκαμψη κατά τον Ιούνιο. Υπό την προϋπόθεση ότι αυτή η κανονικοποίηση θα συνεχιστεί, η εταιρεία αναμένει προοδευτική αύξηση της παραγωγής τους επόμενους μήνες.

Οι πωλήσεις στο δεύτερο τρίμηνο έδειξαν ότι πρωταγωνιστές αποτέλεσαν τα μοντέλα Recharge με μερίδιο αγοράς 31% ,μία αύξηση σε σχέση με το 24% που κατέγραψαν κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Τα σχέδια της εταιρείας για τη μείωση του CO2 υλοποιούνται όπως προβλέπεται. Κατά τους πρώτους έξι μήνες του έτους, οι εκπομπές CO2 ήταν 10% χαμηλότερες σε σχέση με το έτος αναφοράς 2018, υποστηρίζοντας τη φιλοδοξία της Volvo Cars που προβλέπει ότι το 2025 οι εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο θα είναι μειωμένες κατά 40%..

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης