Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της Lamborghini. Ο λόγος που η ιταλική κατασκευάστρια εταιρία πλέον είναι οικονομικά ανεξάρτητη και που τα βιβλία των παραγγελιών, είναι γεμάτα για τα επόμενα 2 χρόνια, ετοιμάζεται να εισέλθει στον υβριδικό κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Lamborghini Urus λέει οριστικό αντίο στον αμιγώς θερμικό V8 κινητήρα και είναι έτοιμη να γράψει ιστορία και να εισέλθει οριστικά στα υβριδικά λημέρια. Τον λόγο τον εξήγησε ο ίδιος ο επικεφαλής της εταιρίας αναφέροντας σε πρόσφατη συνέντευξη του πως είναι απίστευτα δαπανηρό να ανταποκρίνονται οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μεγάλου κυβισμού στο τελευταίο πρότυπο Euro 6, και θα είναι ακόμη πιο δαπανηρό όταν το Euro 7 φτάσει στα μέσα του 2025.

Στη σημερινή της μορφή, η Urus εξοπλίζεται με τον V8 twin-turbo κινητήρα 4λτ. απόδοσης 666 ίππων και 850 Nm ροπής κάνοντας το 0-100 στα 3.3 δευτ. στην έκδοση Performante και 3.5 δευτ. στην έκδοση S. Η τελική του μοντέλου είναι στα 305χλμ./ώρα. Πάντως και η Plug-in έκδοση της που θα έρθει το 2024 θα βασίζεται σε έναν V8, οπότε δεν θα υποβαθμιστεί σε έναν ηλεκτροκίνητο V6 που χρησιμοποιούν ορισμένα από τα άλλα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών του VW Group. 

Η υβριδική Urus θα παραμείνει μέχρι το τέλος της δεκαετίας, όταν θα κυκλοφορήσει ένα μοντέλο αποκλειστικά ηλεκτρικό. Το plug-in υβριδικό SUV θα είναι το δεύτερο PHEV της Lamborghini μετά τη Revuelto, ενώ θα υπάρξει και ένα τρίτο το επόμενο έτος, όταν θα αποκαλυφθεί ο αντικαταστάτης της Huracan. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αφεντικό της Lamborgini πιστεύει ότι οι θερμικοί κινητήρες δεν έχει λαμπρό μέλλον, ειδικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Προβλέπει ότι ακόμη και αν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα απαγορευτούν με νόμο το 2035, οι φόροι θα είναι τόσο υψηλοί που οι άνθρωποι θα στραφούν σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο Winkelmann συνέχισε προσθέτοντας ότι τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να είναι μια λύση μόνο για να διατηρηθούν τα υπάρχοντα οχήματα στη ζωή, λέγοντας έμμεσα ότι το μέλλον της παραγωγής αυτοκινήτων θα αφορά τα EV.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης