Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Από την εργοστασιακή του μορφή ακόμα, το Audi RS6 με τον TFSi V8 κινητήρα προκαλεί δέος και απαιτεί τον σεβασμό αρκετών supercar, όσα χρόνια κι αν περάσουν από την μέρα παραγωγής τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ιδιοκτήτης ενός RS6 C7 ήθελε να βγάλει τον καλύτερο εαυτό του αυτοκινήτου και προχώρησε στην απόλυτη αναβάθμιση του, ξοδεύοντας μία μικρή περιουσία, με το αποτέλεσμα όμως να τον δικαιώνει. Το wagon όχημα με άδεια κυκλοφορίας στην Ολλανδία, άγγιξε τα 1.200 άλογα μετά από μία σειρά αναβαθμίσεων όπως νέο σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων, νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου, μεγαλύτερο turbo αλλά και αναβαθμισμένη αντλία intercooler CWA 100-3 μαζί με διπλή αντλία καυσίμου χαμηλής πίεσης.

Ο ιδιοκτήτης του που ακούει στο όνομα Dave (@black_rs_6 στο Instagram) ανακοινώνει πως εάν χρησιμοποιηθεί καύσιμο 102 οκτανίων, το Audi αποδίδει 1.200 άλογα και 1.450 Nm ροπής. Νούμερα που πραγματικά ξεπερνάνε αυτά αρκετών supercar που κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύνολο πετυχαίνει το 0-100 σε 2.57 δευτ. ενώ η τελική του έχει εκτοξευτεί στα 350χλμ./ώρα. Όλη η κατασκευή έγινε από την DGM Performance με έδρα το Βέλγιο, ενώ κερασάκι στην τούρτα είναι το μαύρο σατινέ φινίρισμα μαζί με τις 22άρες ζάντες.

Δεν γίνεται γνωστό το κόστος της μετατροπής όμως σίγουρα πρόκειται για πολλές χιλιάδες ευρώ. Το ερώτημα όμως είναι, θα ξοδεύατε μία περιουσία για ένα Wagon ή θα προτιμούσατε ένα αντίστοιχο (σε κόστος και επιδόσεις) διθέσιο supercar;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης