Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Alfa Romeo, μόδα υψηλής ραπτικής και ένα σπάνιο concept του 1968 είναι τρία στοιχεία που σημαίνουν εγγυημένη επιτυχία. Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν το γεγονός ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να φέρει στο προσκήνιο ένα concept από το ένδοξο παρελθόν της, για την φετινή Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου. Πρόκειται για το Carabo του 1968, το οποίο μεταφέρθηκε σε μία από τις τέσσερις σημαντικότερες πρωτεύουσες της μόδας στον κόσμο για να γιορτάσει τα εγκαίνια της νέας μπουτίκ μόδας Larusmiani.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το concept Carabo σχεδιάστηκε αρχικά από τον Marcello Gandini και κατασκευάστηκε από τον οίκο Bertone, όντας βασισμένο κυρίως στην Alfa Romeo 33 Stradale. Εξακολουθεί να είναι ένα εντυπωσιακό θέαμα ακόμα και σήμερα, καθώς το σύνολο έχει ύψος λιγότερο από 1 μέτρο και διαθέτει έντονες γραμμές και μια πολύ σπορ σιλουέτα.

Μην ξεχνάμε και τις ιδιαίτερες πόρτες, οι οποίες εμφανίστηκαν αργότερα στη Lamborghini Countach, η οποία σχεδιάστηκε επίσης από τον Marcello Gandini.

Το Carabo παρουσιάστηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού το 1968 και πήρε το όνομα του από ένα σκαθάρι που ξεχωρίζει για το μεταλλικό χρώμα του. Παρόμοιες αποχρώσεις φαίνονται και στο εξωτερικό φινίρισμα του οχήματος, το οποίο διαθέτει εξωφρενικά χρώματα και ειδικές τεχνικές βαφής για την εποχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ισχύς παρεχόταν από έναν V8 κινητήρα 2,0 λίτρων με μεσαία τοποθέτηση, ο οποίος συνδυαζόταν με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Με μέγιστη ισχύ 230 ίππων και ροπή 200 Nm, το concept ήταν ικανό να φτάσει σε τελική ταχύτητα περίπου 250 χιλιομέτρων ανά ώρα .

“Είμαι βέβαιος ότι η ένταξη του φουτουριστικού μας Carabo, θα προκαλέσει μεγάλη έκπληξη στους συμμετέχοντες στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου. Και είμαι εξίσου σίγουρος ότι ένα αντικείμενο τόσο μεγάλης στιλιστικής αξίας θα αποτελέσει από μόνο του πρόσκληση προς όλους τους λάτρεις του Made in Italy να επισκεφθούν το συναρπαστικό Μουσείο Alfa Romeo, το σπίτι εξαιρετικών αυτοκινήτων που έχουν γράψει ανεξίτηλα κεφάλαια στην ιστορία της αυτοκίνησης”, σχολιάζει ο Raffaele Russo, Διευθύνων Σύμβουλος του ιταλικού τμήματος της Alfa Romeo.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης