Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Αν και είναι δύσκολο να το πιστέψουμε, υπάρχουν μερικοί που δεν απολαμβάνουν τον ήχο ενός V8 κινητήρα που εκτελεί κρύα εκκίνηση. Οι γείτονες του Larry Lee λοιπόν δεν εκτιμούν ιδιαίτερα τον αμερικάνικο βρυχηθμό του muscle car και ξεκίνησαν τα έντονα παράπονα για διατάραξη κοινής ησυχίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η υβριδική Corvette E-Ray  έχει τη δική της λύση σε αυτό το πρόβλημα και ονομάζεται Stealth Mode. Αν και το E-Ray δεν έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί για μεγάλα χρονικά διαστήματα μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, έχει αρκετή αυτονομία ώστε να βγει αθόρυβα από ένα γκαράζ ή μία πυκνοκατοικημένη περιοχή, πριν πάρει μπροστά ο θηριώδης V8.  Αλλά η Corvette του Lee είναι μία τυπική C8 με V8 κινητήρα χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση, και για να ηρεμήσει τους γείτονες, ξόδεψε 400 δολάρια και έλυσε το πρόβλημα αγοράζοντας δύο επιπλέον τελικά εξάτμισης, ένα για κάθε πλευρά.

Κάθε ένα από τα νέα τμήματα της εξάτμισης έχει δύο σωλήνες που εισχωρούν στις αρχικές απολήξεις οδηγώντας σε ένα ενιαίο κυλινδρικό σιγαστήρα και έναν αρκετά απλό σωλήνα εξόδου. Τα τμήματα φαίνονται να εισχωρούν αρκετά εύκολα και δεν υπάρχουν περίπλοκα σημεία συγκράτηση ή βίδες. Ο Lee λέει ότι αποθηκεύει τους πρόσθετους σωλήνες στο πορτμπαγκάζ του C8, τους τοποθετεί όταν θέλει να φύγει από το σπίτι και μετά σταματά πιο κάτω στο δρόμο για να αφαιρέσει τα τμήματα και να τα αποθηκεύσει ξανά στο πορτμπαγκάζ.

Ο Lee ξεκινά το Chevy για να μας δείξει την διαφορά στον ήχο, όμως V8 των 5,5 λίτρων εξακολουθεί να ακούγεται πολύ δυνατά. Στη συνέχεια, όμως, εκτελεί μια δεύτερη κρύα εκκίνηση χωρίς τους σωλήνες και τότε συνειδητοποιούμε την τεράστια διαφορά στον ήχο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης