Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Alfa Romeo ανέκαθεν κατασκεύαζε όμορφα αυτοκίνητα με ψυχή. Δεν είναι τυχαίο που οι fan της, οι Alfisti, είναι οι πιο φανατικοί από κάθε άλλη μάρκα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα τελευταία χρόνια με την ηλεκτροκίνηση και την υπερβολικά πανομοιότυπη εικόνα των νέων αυτοκινήτων (στο εσωτερικό τουλάχιστον με τις μεγάλες κάθετες οθόνες αφής), η Alfa Romeo έχει καταφέρει να ξεχωρίσει. Στηριζόμενη στο πιστεύω της για το γεγονός πως ένα αυτοκίνητο πρέπει να έχει χαρακτήρα και να προσφέρει συγκινήσεις στον οδηγό, συγκεντρώσαμε τρεις φορές που δηλώσεις υψηλόβαθμων στελεχών της, μας θύμισαν γιατί η Alfa Romeo ξεχωρίζει.

Την ώρα που τα νέα αυτοκίνητα γεμίζουν με οθόνες ασταμάτητα, η Alfa Romeo έρχεται να προτάξει τον οδηγοκεντρικό της χαρακτήρα και να πάει κόντρα στο ρεύμα. O Philippe Imparato είχε δηλώσει χαρακτηριστικά «Δεν πουλάω iPad με λίγο αυτοκίνητο γύρω του, πουλάω Alfa Romeo! Σέβομαι αυτό που κάνει η Mercedes με την ψηφιακή τεχνολογία της, αλλά οι πελάτες μου δεν αναζητούν οθόνες infotainment σε τεράστια μεγέθη ή 200 ψηφιακά συστήματα υποβοήθησης που ενεργοποιούνται και απενεργοποιούνται. Ο αγοραστής της Alfa δεν θέλει να γνωρίζει πώς θα είναι ο καιρός σε τρεις εβδομάδες, θέλει απλώς να οδηγεί το αυτοκίνητο».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο επικεφαλής σχεδίασης Alejandro Mesonero-Romanos είχε δηλώσει «Ο εξηλεκτρισμός αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο τα αυτοκίνητα κινούνται αλλά ο χαρακτήρας και οι αξίες παραμένουν. Το να σχεδιαστεί ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μόνο και μόνο για να ξεχωρίζει, δεν έχει νόημα κατά τη γνώμη μου. Εμείς δε θα κάνουμε τα EV μας να διαφέρουν απλώς και μόνο επειδή είναι ηλεκτρικά»

Σε ακόμα πιο πρόσφατη δήλωση του, ο Ceo Jean-Philippe Imparato ξεκαθάρισε πως σε αντίθεση με άλλες μάρκες, θα συνεχίσει να στηρίζει τα σεντάν, παρά την SUVομανία. Όπως είπε, ξέρει ότι πουλάνε περισσότερο τα SUV, όμως τα σεντάν έχουν ακόμα ψυχή και θα την στηρίξει, όσο την στηρίζει και ο κόσμος.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης