Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Volkswagen πιέζει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να καθυστερήσει την εφαρμογή των κανόνων για τις εκπομπές ρύπων Euro 7 μέχρι το φθινόπωρο του 2026, σύμφωνα με το Automotive News Europe που επικαλείται έγγραφο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι αν οι κανονισμοί τεθούν σε ισχύ τον Ιούλιο του 2025 τότε θα πρέπει να σταματήσει την παραγωγή αρκετών μοντέλων. Επιπλέον, η επιχείρηση θέλει να αναβάλει τις εντολές που αφορούν τη σκόνη των φρένων και τα σωματίδια φθοράς των ελαστικών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Χρειάζονται αρκετά χρόνια προετοιμασίας “, δήλωσε η VW στο έγγραφο θέσης της. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η έλλειψη προμηθευτών για εξαρτήματα που πληρούν τους κανονισμούς είναι μέρος του λόγου που θέλει να καθυστερήσει τους κανόνες Euro 7. Το κόστος είναι μια άλλη ανησυχία.

Η ΕΕ κατέληξε πρόσφατα σε συμφωνία με τη Γερμανία που καταργεί την προγραμματισμένη απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης το 2035. Αντ’ αυτού, τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα πρέπει να λειτουργούν μόνο με συνθετικό ηλεκτρονικό καύσιμο μέχρι τότε. Αν και, ο επικεφαλής της μάρκας Volkswagen Thomas Schäfer τάχθηκε κάπως κατά του ηλεκτρονικού καυσίμου.

Χαρακτήρισε τη συζήτηση “περιττό θόρυβο” και δήλωσε ότι η εποχή του κινητήρα εσωτερικής καύσης έχει “ούτως ή άλλως τελειώσει”. Μέχρι το 2030, η μάρκα σκοπεύει το 80% των ετήσιων πωλήσεων να είναι EVs.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον Μάρτιο του 2023, η VW ανακοίνωσε ότι κατασκευάζει εργοστάσιο μπαταριών στην Ισπανία.  Στη Βόρεια Αμερική, το VW Group κατασκευάζει εργοστάσιο μπαταριών στο St. Thomas του Οντάριο του Καναδά. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη διευκρινίσει λεπτομερώς την παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου. 
Στις ΗΠΑ, ο Όμιλος VW κατασκευάζει με 2 δισεκατομμύρια δολάρια ένα εργοστάσιο ειδικά για τη νέα μάρκα Scout Motors κοντά στην Κολούμπια της Νότιας Καρολίνας, με προγραμματισμένη ετήσια δυναμικότητα 200.000 οχημάτων.

Η VW σκοπεύει επίσης να γίνει προμηθευτής μπαταριών για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η εταιρεία θέλει το τμήμα της PowerCo να προμηθεύει τα μισά από τα δικά της πακέτα και να πουλάει τα υπόλοιπα σε άλλες εταιρείες, όπως η Ford. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης