Δεν πρόλαβαν να ανοίξουν τα βιβλία των παραγγελιών στην Ευρώπη και περισσότεροι από 10.000 πελάτες έσπευσαν στους αντιπροσώπους για να κλείσουν το νέο ηλεκτρικό όχημα της ιαπωνικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ζήτηση για το καινούργιο Leaf έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία, καθώς παρότι το αυτοκίνητο δεν είναι ακόμη διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες της Nissan, ούτε έχει γίνει κάποια διαφημιστική προώθηση, οι παραγγελίες μόνο στη Γηραιά Ήπειρο ξεπέρασαν τις 10.000.

Στην Ελλάδα, το Leaf αναμένεται να λανσαριστεί τον Μάιο. Η παραγωγή του αυτοκινήτου ξεκίνησε πρόσφατα στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Σάντερλαντ της Αγγλίας, με τους επικεφαλής των εγκαταστάσεων να επιταχύνουν άμεσα την κατασκευή προκειμένου να υποστηρίξουν την αυξανόμενη ζήτηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να σημειώσουμε ότι, το Leaf ψηφίστηκε ως το πιο καινοτόμο και προηγμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Διακρίνεται για την αυξημένη αυτονομία, το μοντέρνο design, τα συστήματα υποστήριξης του οδηγού και τη συνδεσιμότητα.

Διαβάστε επίσης: Ανεβάζει ψηλά τον πήχη το νέο Nissan Leaf


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης