Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Toyota (που κέρδισε και φέτος το πρωτάθλημα του WRC) τονίζει συνεχώς πως δοκιμάζει νέες τεχνολογίες στα αγωνιστικά της μοντέλα και στη συνέχεια τις μεταφέρει και στα επιβατικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ίσως το καλύτερο παράδειγμα αυτής της μεταφοράς αγωνιστικού DNA, να αποτελεί η έκδοση GR της νέας Corolla. Το μικρομεσαίο οικογενειακό, από την μία μπορεί να σηκώσει τα βάρη της οικογένειας, από την άλλη μπορεί να προσφέρει μοναδικές συγκινήσεις στον οδηγό. Με καλό στήσιμο και αρωγό τον 1.600άρη τρικύλινδρο τουρμποκινητήρα απόδοσης 304 ίππων και 370 Nm ροπής, φαίνεται πως είναι σε θέση να στρίψει με πολλά χιλιόμετρα και στο χώμα. Κάτι στο οποίο βοηθά και το εξαιρετικά προηγμένο, ρυθμιζόμενο σύστημα τετρακίνησης.

Το κανάλι του Youtube, The GR Panda, πήρε έγκριση από την δασική υπηρεσία και πήγε το hothatch σε μία διαδρομή που θυμίζει σε όλα της, Ε.Δ. του WRC.

Αυτό που είναι πραγματικά εντυπωσιακό σε αυτό το βίντεο είναι το πόσο διασκεδαστικό αποδεικνύει ότι το Toyota είναι, ακόμη και με έναν ερασιτέχνη στο τιμόνι, ο οποίος μάλιστα δήλωσε πως οδηγεί μόλις 12 μήνες χειροκίνητο κιβώτιο. Μάλιστα, αναφέρει πως δεν το πήγε «τάπα», καθώς δεν είχε στόχο να το πάει συνεργείο μετά. Απλά ήθελε να αποδείξει πως ακόμα και ο οποιοσδήποτε πίσω από το τιμόνι της GR Corolla, μπορεί να περάσει διασκεδαστικά, χωρίς άγχος και ζημιές, ακόμα και στο χώμα. Και ειλικρινά το πέτυχε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης