Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Ferrari διανύει την καλύτερη περίοδο της ζωής της κάτι που επιβεβαίωσε και ο CEO της, λέγοντας χαρακτηριστικά πως το βιβλίο των παραγγελιών, δεν ήταν ποτέ ξανά τόσο πλήρες. Πιο συγκεκριμένα, ο Benedetto Vigna ανέφερε ότι η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που η ιταλική εξωτική μάρκα έχει αρκετές παραγγελίες για να καλύψει ολόκληρο το 2025. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι εάν παραγγείλετε σήμερα τη Ferrari σας, δεν θα τη παραλάβετε μέχρι το 2026.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2023 ήταν μια εξαιρετική χρονιά μέχρι στιγμής για τη Ferrari, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι παραδόσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο αυξήθηκαν κατά 524 φτάνοντας τα 10.418 αυτοκίνητα, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 5,3% σε σύγκριση με τους πρώτους εννέα μήνες του περασμένου έτους. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό επίτευγμα, λαμβάνοντας υπόψη ότι η Purosangue βρισκόταν ακόμη σε φάση λανσαρίσματος, οπότε η παραγωγή του SUV δεν είχε φθάσει σε πλήρη παραγωγή.

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο, τα υβριδικά αυτοκίνητα ξεπέρασαν σε πωλήσεις τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για πρώτη φορά στην ιστορία της Ferrari, το τρίτο τρίμηνο του 2023. Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, το 51,3% των 3.459 οχημάτων που παραδόθηκαν είχαν εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Και αυτό παρά το γεγονός ότι υπήρχαν στη γκάμα της, επτά μοντέλα με θερμικό κινητήρα και μόλις τέσσερα υβριδικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μιλώντας για ηλεκτροκίνηση, ο Vigna επιβεβαίωσε ότι η πρώτη Ferrari EV είναι σε καλό δρόμο για την κυκλοφορία της το τέταρτο τρίμηνο του 2025. Είναι ενδιαφέρον ότι ο επικεφαλής δήλωσε ότι η ομάδα ανάπτυξης είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα “για ορισμένες διαδικασίες”. Εν τω μεταξύ, ένα νέο εργοστάσιο που δημιουργήθηκε ειδικά για υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα λειτουργήσει στο Maranello τον Ιούνιο του 2024.

Μέχρι το 2030, η Ferrari προβλέπει ότι το 40 τοις εκατό των ετήσιων πωλήσεών της θα αντιπροσωπεύεται από υβριδικά αυτοκίνητα, το 40 τοις εκατό από EV και το υπόλοιπο 20 τοις εκατό από αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης. Αν και φαίνεται ότι τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν σταδιακή πτώση στις πωλήσεις, ο Vigna δήλωσε ότι “οι θερμικοί κινητήρες έχουν ακόμα πολλά να προσφέρουν”, προσθέτοντας ότι τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να παρατείνουν τη ζωή τους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης