Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η φετινή χρονιά, έχει επαναφέρει τα θετικά πρόσημα των πωλήσεων Ι.Χ. όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Τέλος ο Covid, τέλος οι ελλείψεις σε ημιαγωγούς και τέλος τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα. Σε προηγούμενα άρθρα μας, είδαμε ποιες είναι οι best seller αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη και ποια μοντέλα (ηλεκτρικά και μη) οδηγούν τον «χάρτη» των πωλήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα θα δούμε την πορεία των κορυφαίων εκδόσεων, των premium εταιριών, που προσφέρουν πολύ περισσότερο γκάζι, πιο σπορ ανησυχίες και σίγουρα πιο «τσιμπημένες» τιμές που για τον μέσο αγοραστή είναι απαγορευτικές.

BMW M: Σύμφωνα με τα στοιχεία για τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων στην Ευρώπη, πάνω από 19.600 μοντέλα BMW M πωλήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Αυτή είναι μια αύξηση 58% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, και η αύξηση δεν περιορίζεται στην Ευρώπη. Τα οχήματα BMW M αντιπροσώπευαν 16.400 πωλήσεις στις ΗΠΑ μέχρι τον Ιούνιο, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό σε 36.000 BMW M στους πρώτους 6 μήνες του 2023.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Mercedes AMG:  Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της AMG αυξήθηκαν κατά 57% κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους με 13.700 μονάδες. Η Mercedes-AMG SL αποτελεί το βασικό παίκτη αυτής της ανάπτυξης. Ωστόσο, δεν είναι η πιο δημοφιλής AMG από όλες. Αυτή η τιμή ανήκει στην εμβληματική (και επίσης ακριβή) G63, η οποία αντιπροσωπεύει σχεδόν μία στις τέσσερις νέες πωλήσεις AMG.

Φαίνεται πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν καταφέρει να πιάσουν το παλμό των αγοραστών και βλέπουν τα έσοδα τους να αυξάνονται μήνα με το μήνα, ακόμα και στις πιο ακριβές και σπορ κατηγορίες, όπου το target group είναι περιορισμένο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης