Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν λίγες ημέρες η Suzuki έδειξε στο Japan Mobility Show (για πρώτη φορά) τη 4η γενιά του Swift. Χθες, προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου για την αγορά της Ιαπωνίας, σηματοδοτώντας ουσιαστικά την έναρξη της εμπορικής του διάθεσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τρέχουσα τρίτη γενιά του μοντέλου, παρουσιάστηκε στα τέλη του 2016, δέχτηκε ένα facelift το 2020 και πλέον έφτασε η ώρα να ανανεωθεί ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό και επίκαιρο. Το Suzuki Swift του 2024 έχει μήκος 3.860χλστ. πλάτος 1.695χλστ. και ύψος 1.500χλστ. με μεταξόνιο 2.450χλστ. Μεγέθη που είναι σχεδόν πανομοιότυπα με το απερχόμενο μοντέλο.

Η νέα όψη του Swift χαρακτηρίζεται από την ελαφρώς μικρότερη μάσκα κυψελωτής μορφής, με το έμβλημα της Suzuki να έχει μεταφερθεί κάτω από το καπό. Τα φωτιστικά σώματα έχουν νέο σχήμα και γραφικά LED, σε συνδυασμό με μια πιο διακριτική εισαγωγή στον προφυλακτήρα. Στο προφίλ διατηρείται η διχρωμία με τους καθρέφτες, τις κολόνες και την “αιωρούμενη” οροφή σε διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο αμάξωμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πίσω μέρος, συναντάμε μικρότερα και πιο boxy φώτα LED με σκούρο φόντο και μαύρο διακοσμητικό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

Και η εικόνα στο εσωτερικό είναι ανανεωμένη, διατηρώντας όμως τις γενικές γραμμές που ακολουθεί η Suzuki. Υπάρχει μία οθόνη infotainment 9 ιντσών, στα παχιά πλαίσια της οποίας υπάρχουν και μερικές συντομεύσεις με μπουτόν. Το τιμόνι με τα ενσωματωμένα κουμπιά έχει μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο από άλλα μοντέλα της γκάμας της Suzuki, όπως και τα αναθεωρημένα χειριστήρια του κλιματισμού με διακόπτες εναλλαγής αντί για περιστρεφόμενους επιλογείς. Ο πίνακας οργάνων με τη σειρά του, έχει αναλογικά καντράν με μια μικρή οθόνη ανάμεσά τους, ενώ δεν έχει ξεκαθαριστεί εάν σε πιο πλούσιες εκδόσεις θα είναι πλήρως ψηφιακός.

Όσον αφορά τα συστήματα ασφαλείας, το νέο Swift είναι πλήρως εξοπλισμένο και μάλιστα εμπλουτίζεται με το σύστημα Dual Sensor Brake Support II (το οποίο εντοπίζει πλέον ποδήλατα και μοτοσυκλέτες πέρα από πεζούς και αυτοκίνητα) αλλά και τα Driver Monitoring και Adaptive High Beam.

Το κινητήριο σύνολο που θα συνοδεύει το νέο Suzuki Swift στην βασική έκδοση XG, είναι ένας 3κύλινδρος 1.200άρης κινητήρας ο οποίος θα συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο είτε με ένα νέο αυτόματο CVT το οποίο είναι ελαφρύτερο και πιο αθόρυβο. Οι επόμενες δύο εκδόσεις, Hybrid MX και Hybrid MZ θα έχουν ήπια υβριδικά σύνολα (με τις επιδόσεις να μην δημοσιεύονται), ενώ θα υπάρχει προαιρετικά και τετρακίνηση.

Τέλος, δεν αποκλείστηκε το ενδεχόμενο να έρθει και κάποια PHEV έκδοση για την «αυστηρότερη» αγορά της Ευρώπης.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης