Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όσο περνάνε τα χρόνια, τόσο αλλάζουν τα αυτοκίνητα. Παλιά μιλούσαμε για ένα σασί, μερικά καθίσματα, ένα μοτέρ και ένα κιβώτιο. Στη συνέχεια μπήκαν a/c, ραδιόφωνα, ABS. Πιο πρόσφατα κυριαρχούν οθόνες αφής άνω των 10 ιντσών, αυτόνομη οδήγηση και over the air ενημερώσεις. Ουσιαστικά σχεδόν τίποτα δεν έχει μείνει ίδιο ακριβώς, εκτός από το χρώμα των φλας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα φλας των αυτοκινήτων, ήταν, είναι και θα είναι πάντα χρώματος πορτοκαλί και υπάρχει σοβαρός λόγος για αυτό.

Το πορτοκαλί χρώμα, είναι το χρώμα που «διαβάζει» ο ανθρώπινος εγκέφαλος γρηγορότερα από κάθε άλλο χρώμα (το πρασινοκίτρινο για την ακρίβεια). Παράλληλα καταφέρνει να είναι πιο ευδιάκριτο από μεγαλύτερη απόσταση (σε σύγκριση με τα υπόλοιπα χρώματα), και να ξεχωρίζει ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες, όπως η ομίχλη, ο χαμηλός φωτισμός και η αντηλιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις Η.Π.Α. πριν χρόνια δοκίμασαν σε μία έρευνα να αντικαταστήσουν τα πορτοκαλί φλας με κόκκινου χρώματος, όμως είδαν πως αυξήθηκαν οι πιθανότητες τροχαίου κατά 28%. Βέβαια ακόμα και σήμερα μερικές πολιτείες της Β.Αμερικής επιτρέπουν τα κόκκινα φλας, με το νόμο να είναι πιο διαλλακτικός.

Τα φλας στην σωστή λειτουργίας του πρέπει να πάλλονται 90 φορές ανά λεπτό.

Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε πως η μη χρήση φλας κατά τη διάρκεια ελιγμών τιμωρείται με πρόστιμο  80 ευρώ, ενώ εάν τα φλας δεν λειτουργούν, τότε το πρόστιμο φτάνει τα 150 ευρώ. Επίσης μπορείτε πατώντας εδώ να δείτε γιατί πρέπει να ενεργοποιούμε τα φλας και στο παρκάρισμα, αντί για τα αλάρμ. Μία κίνηση που όλοι κάνουμε λάθος αλλά ο Κ.Ο.Κ. είναι ξεκάθαρος.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης