του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρώτος από την πρώτη μέρα, Ο JACOPO CERUTTI  φτάνει νικητής στην γενική κατάταξη στον τελικό τερματισμό του Africa Eco Race και η θριαμβευτική παρέλαση στο Ντακάρ θα ξεκινήσει.
Στην πρώτη του συμμετοχή σε μεγάλο Αφρικανικό Ράλι, με την APRILIA TUAREG παρέμεινε πρώτος στη βαθμολογία πάνω από έξι χιλιάδες χιλιόμετρα.
Ο CERUTTI τερμάτισε τρίτος στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, υπερασπίζοντας την πρωτιά του από τους αντιπάλους.
Με την τρίτη θέση, μπροστά από τον Alessandro Botturi με Yamaha, άμεσο αντίπαλο για την τελική νίκη, ο Jacopo Cerutti και η Aprilia Tuareg κέρδισαν τον οικολογικό Αγώνα της Αφρικής για το 2023.


Η μοτοσυκλέτα αυτή αναπτύχθηκε από την Aprilia Racing με τη συνεργασία της GCorse των αδελφών Guareschi. Η Aprilia Tuareg που σχεδιάστηκε για αγώνες στην έρημο εκμεταλλεύεται τις μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες της Tuareg παραγωγής από την οποία προέρχεται στενά. Μία μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για παγκόσμια περιπέτεια κάτι το οποίο, ακόμη και στο εξαντλητικό Αφρικανικό περιβάλλον, έχει επιβεβαιωθεί με την απόλυτη αριστεία στην οδήγηση και την απόδοση του κινητήρα.
Απόλυτος θρίαμβος, σε έναν εξαντλητικό Αγώνα μήκους άνω των έξι χιλιάδων χιλιομέτρων, με επικεφαλής πάντα την Ιταλική ομάδα. Ο Cerutti με την Tuareg ήταν πρώτος στη γενική κατάταξη για ολόκληρο τον Αγώνα, ήδη από την πρώτη Ειδική Διαδρομή. Είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για την Aprilia Tuareg, η οποία, στο απόλυτο ντεμπούτο της στα μεγάλα ράλι της Αφρικής, κυριάρχησε ενάντια σε μοτοσυκλέτες και αναβάτες μεγάλης αξίας, που μπορούσαν να καυχηθούν για εξαιρετική εμπειρία και προετοιμασία στις Αφρικανικές πίστες. Η Yamaha Tenere 700 προσπάθησε πολύ και αντιστάθηκε στον Cerruti με τους Botturi και Tarres που κέρδισαν Ειδικές Διαδρομές, αλλά τελικά έμειναν 6 και 25 λεπτά πίσω αντίστοιχα. Η ΚΤΜ πήρε τις θέσεις 4η και 5η, η Honda την 6η και η Husqvarna την 7η, μπροστά από τον Montanari με την δεύτερη Aprilia.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και αυτός είναι ένας θρίαμβος για την Aprilia Racing, η οποία εξέλιξε τη μοτοσυκλέτα με την τεχνική συνεργασία της GCorse των αδερφών Guareschi, ξεκινώντας από την εξαιρετική βάση της Aprilia Tuareg. Έτσι, ένα χρόνο μετά την πρώτη του παρουσίαση, το project «back to Africa», που γεννήθηκε για να επαναφέρει την Aprilia στους μεγάλους αγώνες της ερήμου, σημειώνει τη μεγαλύτερη επιτυχία του. Η αγωνιστική έκδοση της Aprilia Tuareg είναι εξοπλισμένη με ανάρτηση Öhlins by Andreani, πλήρη εξάτμιση τιτανίου SC-Project και ειδικό φίλτρο αέρα Sprint Filter.


JACOPO CERUTTI
«Φοβήθηκα πολύ σήμερα, γιατί στο 20ο χιλιόμετρο υπήρχε μια μικρή σύγχυση σε μία σημείωση και νόμιζα ότι οι αντίπαλοί μου με είχαν περάσει. Αλλά μετά βρήκα ξανά την διαδρομή και ήμουν εγώ που έφτασα τον Botturi. Από Εκείνη τη στιγμή συνεχίσαμε μαζί και έφερα το τελικό αποτέλεσμα. Πρέπει να συγχαρώ τους αντιπάλους μου για τη δικαιοσύνη που έδειξαν σε όλη τη διάρκεια του Αγώνα, ήταν πραγματικά τιμή μου να πολεμήσω μαζί τους. Ήταν ένας πολύ τεταμένος Αγώνας Africa Eco Race για εμάς, που είμασταν επικεφαλής από την αρχή με τον Botturi και τον Tarres να μας πιέζουν, αλλά τα καταφέραμε. Χάρη επίσης σε μια υπέροχη μοτοσυκλέτα: η Tuareg αποδείχθηκε ισάξια για έναν απαιτητικό μαραθώνιο όπως αυτός. Ανυπομονώ να γιορτάσουμε μαζί με την ομάδα»!

Aprilia Racing, ένας θρύλος που γεννήθηκε με τους αγώνες εκτός δρόμου
Οι αγώνες εκτός δρόμου ήταν το ντεμπούτο της Aprilia στον ανταγωνισμό. Τίποτα περίεργο για μια μάρκα που είχε αποκαλύψει την off-road ψυχή της από τα πρώτα μοντέλα της δεκαετίας του 1970, όπως τη Scarabeo. Το 1974, η πρώτη αγωνιστική μοτοσυκλέτα του Noale ήταν ένα μοτοκρός 125. Ήδη από το 1977 ήρθαν οι πρώτοι Ιταλικοί τίτλοι στις τάξεις 125 και 250.
Το 1978 τα πρώτα βάθρα και τα φώτα της δημοσιότητας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Motocross. Το 1985 η Aprilia Racing ξεκίνησε την περιπέτειά της στους αγώνες ταχύτητας με το MotoGP, αλλά ο πρώτος Tίτλος Pαγκόσμιου Pρωταθλήματος ήρθε από το Trial το 1992. Επτά ακόμη παγκόσμιοι τίτλοι προήλθαν από τον κόσμο εκτός δρόμου και από το 2004 έως το 2011 η δικύλινδρη SXV 450 και η 550 ήταν τα αστέρια του Πρωταθλήματος Supermoto, κερδίζοντας τρεις τίτλους αναβάτη και τέσσερις κατασκευαστές.
Μετά από μια επική πρώτη εμφάνιση στο Paris-Dakar με την Tuareg το 1989, η Aprilia επέστρεψε στον μεγάλο Αγώνα στην έρημο το 2010 με την επαναστατική δικύλινδρη RXV Rally 450 που συμμετείχε σε τρεις διαδοχικές εκδόσεις του Dakar, μέχρι το 2012. Αυτή η εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα κέρδισε αμέσως τρεις νίκες στις Ειδικές Διαδρομές και την τρίτη θέση συνολικά το 2010, πλησιάζοντας στο εντυπωσιακό κατόρθωμα του θριάμβου στο ντεμπούτο της.
Μέχρι σήμερα, η Aprilia είναι ο τελευταίος Ιταλός κατασκευαστής που κέρδισε μια Ειδική Διαδρομή στο Dakar, το 2012.

Τα τελικά αποτελέσματα μετά και την τελευταία Ειδική Διαδρομή του Africa Eco Race είναι στον παρακάτω πίνακα:

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης