Γράφει ο Θάνος Κυλάφης

Η συνεργασία του Jorge Martinez “Aspar” ξεκίνησε πέρυσι και ήδη έφερε αποτελέσματα με τον Sergio Garcia. Φέτος όμως ήταν ο Izan Guevara που έφτασε στην κορυφή του κόσμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στα πρώτα στάδια της σεζόν ο τίτλος είχε πολλούς μνηστήρες με τις μορφές των Dennis Foggia, Jaume Masia, Guevara, Garcia, ενώ αργότερα προστέθηκε και ο Ayumu Sasaki. Ο Ιάπωνας μάλιστα είχε μια εκπληκτική απόδοση από τη μέση της σεζόν και μετά, και σίγουρα θέτει το όνομά του στους υποψήφιους του 2023. Ο Guevara πέτυχε την πρώτη του νίκη στη Jerez, η οποία ήταν η πρώτη από τις 7, ενώ μαζί με τον ομόσταυλό του, Garcia, πέτυχαν 10 νίκες στους 20 αγώνες θεμελιώνοντας την κυριαρχία της GASGAS.

 
Και οι 2 αυτοί αναβάτες, μαζί με τον Foggia, ο οποίος τερμάτισε 3ος στη βαθμολογία, θα ανέβουν του χρόνου στη Moto2. Ο Foggia (ο οποίος ξεκίνησε τη σεζόν ως το μεγάλο φαβορί) πέτυχε 4 νίκες, ενώ στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν και οι Sasaki, Masia (ο οποίος πέτυχε ένα εκπληκτικό σερί βάθρων στη μέση της σεζόν), Andrea Migno και John McPhee. Μάλιστα ο Σκωτσέζος αναβάτης πέτυχε την νίκη του στον προτελευταίο αγώνα, στη Μαλαισία, κάνοντας μια εκπληκτική τριπλή προσπέραση στην προτελευταία στροφή, στην τελευταία του χρονιά στην Moto3.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Ειδική μνεία αξίζει στους rookies της χρονιάς οι οποίοι πέτυχαν πολύ καλά αποτελέσματα στην πρώτη τους σεζόν. Ο Diogo Moreira (το επιλεγμένο φαβορί του Viñales πριν τη σεζόν) και ο Daniel Holgado πέτυχαν pole position και πάλεψαν πολλές φορές με πολύ πιο έμπειρους αναβάτες για θέσεις στην πρώτη εξάδα, ενώ μεγάλη βελτίωση έδειξε και ο Ryusei Yamanaka ο οποίος του χρόνου μεταφέρεται στην ομάδα της GASGAS.

 
Τέλος, θα μας απασχολήσει σίγουρα του χρόνου ο David Muñoz. Ο νεαρός Ισπανός (ο οποίος δεν εμφανίστηκε από την αρχή της χρονιάς καθώς δεν είχε συμπληρώσει το κατώτατο όριο ηλικίας των 16 ετών) ανέβηκε στο βάθρο μόλις στον δεύτερό του αγώνα και πέτυχε άλλο ένα βάθρο μέσα στη χρονιά. Ο αντισυμβατικός τρόπος οδήγησής του έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις στο paddock και μένει να δούμε προς τα πού θα γύρει η πλάστιγγα. 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης