Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μοτοσυκλέτες της Royal Enfield δεν είναι και οι ταχύτερες όταν βγαίνουν από το εργοστάσιο. Με μόλις 47 άλογα από τον μεγαλύτερο και πιο ισχυρό κινητήρα παραγωγής της, τον 650 twins, οι μοτοσυκλέτες της είναι περισσότερο μια ωδή στο στυλ παρά μια μηχανή απόλυτης απόδοσης.

Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε πολλούς αναβάτες να τροποποιήσουν και ακόμη και να αγωνιστούν με αυτές τις μοτυσκλέτες. Πάρτε το Royal Enfield Continental GT Cup για παράδειγμα. Ωστόσο, συνεχίζουν να μην είναι μοτοσυκλέτες κατασκευασμένες για πίστα. Όμως η RevElevation Continental GT της Revelry πρόκειται να είναι και ίσως είναι ήδη η ταχύτερη μοτοσικλέτα Royal Enfield που υπάρχει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Revelry Racing είναι η εταιρία που βρίσκεται πίσω από αυτήν την κατασκευή και ξεκίνησε από τους Santina και Will Keith ως τμήμα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Revelry Cycles, μιας εταιρίας με έδρα την Αυστραλία. Το ζευγάρι προερχόταν από τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά ζει στην Αυστραλία για 18 χρόνια μετά την πρώτη αγορά αντιπροσωπείας της Harley-Davidson. Τώρα, δημιούργησαν μια αντιπροσωπεία Royal Enfield και πιο πρόσφατα κατασκεύασαν αυτή την μοτοσυκλέτα.

Ο δικύλινδρος κινητήρας 648 cc στις 270 μοίρες είναι εντάξει όσον αφορά την απόδοση ισχύος, αλλά για να σπάσει τα ρεκόρ και να είναι η ταχύτερη Royal Enfield που υπάρχει, η ομάδα έπρεπε να κάνει μερικές τροποποιήσεις. Ο κινητήρας έλαβε μια αναβάθμιση από την S&S που ανέβασε τον κυβισμό στα 865cc, στη συνέχεια προστέθηκε ένα κιτ stroker για να ανεβάσει αυτή την τιμή στα 965cc. Το κιτ stroker κατασκευάστηκε κατά παραγγελία από την Revelry Racing και περιλάμβανε έναν στροφαλοφόρο άξονα και μπιέλες κατάλληλου μεγέθους.

Στη συνέχεια, κατασκευάστηκε μια προσαρμοσμένη εξάτμιση από την ομάδα της Revelry και η μοτοσυκλέτα εφοδιάστηκε με πολλά έξτρα, όπως ειδική κυλινδροκεφαλή, συμπλέκτη κ.λ.π.

Δεν περιορίζεται καν σε αγώνες dragster, καθώς η ομάδα μπορεί επίσης να το μετατρέψει σε μοτοσυκλέτα που κυνηγά τα ρεκόρ ταχύτητας. Ένα διαφορετικό σύνολο σχέσεων μετάδοσης χρησιμοποιείται για τα dragster και για τις απόπειρες ρεκόρ, καθώς και διαφορετικά ελαστικά και αμάξωμα μεταξύ πολλών άλλων αλλαγών.

Προς το παρόν, η μοτοσυκλέτα δεν έχει δείξει την αξία της στην αρένα ταχύτητας. Στα dragster, λέγεται ότι μπορεί να κάνει τα 400 μέτρα σε 10 δευτερόλεπτα. Για να διεκδικήσει τον τίτλο της ταχύτερης Royal Enfield στον κόσμο, η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα θα κατευθυνθεί στο Bonneville Salt Flats στη Γιούτα το 2023 για να παρουσιάσει το έργο της και να κάνει επίσημο τον τίτλο της.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης