Του Δημήτρη Διατσίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Το Dakar, το οποίο συνεχίζει να εξερευνά την καρδιά της Σαουδικής Αραβίας, κάνει μεγάλα βήματα προς την έρημο του Empty Quarter, με ένα άλμα άνω των 600 χιλιομέτρων χθες. Ωστόσο, πριν βυθιστούν εντελώς στην άμμο, οι αναβάτες, οι οδηγοί και τα πληρώματα έπρεπε να αντιμετωπίσουν ένα ευρύ φάσμα εδάφους, που συχνά ευνοούσαν λάθη πλοήγησης. Οι σωματικές απαιτήσεις αυτού του σταδίου γλίτωσαν τους πιο στιβαρούς αλλά και τους πιο ήρεμους αναβάτες, συμπεριλαμβανομένου του Kevin Benavides, ο οποίος άφησε την εμπειρία του να κάνει τον θρίαμβο. Έτσι μετά τον οδηγό από την Μποτσουάνα την 1η μέρα, τον οδηγό από την Χιλή τη 2η, τώρα ο Αργεντίνος κερδίζει την 3η Ειδική του φετινού Αγώνα.

Ο Κevin Benavides διάβασε καλύτερα από όλους το road book της 3ης Ειδικής

Ο Ross Branch από την Μποτσουάνα, συνεχίζει να προηγείται στον Αγώνα, με την Hero!

O Pablo Quintanilla είναι ένας από τους 4 οδηγούς της Monster Energy Honda Team που ακολουθούν στην κατάταξη τον Branch

Η διαμόρφωση αυτής της 3ης Ειδικής έκανε πιθανή μια άλλη σύλληψη των ανταγωνιστών. Ήταν τόσο σοβαρό όσο είχε ανακοινωθεί για αρκετούς κορυφαίους αναβάτες που αποδείχτηκαν υπερβολικά βιαστικοί. Στη σειρά εξαφάνισης από την κατάταξη, ο Sam Sunderland πήγε πρώτος, προδομένος από τα μηχανικά προβλήματα της μοτοσυκλέτας του μετά από 11 χιλιόμετρα της ειδικής, ακολουθούμενος από τον Sebastian Bühler , ο οποίος έπεσε σοβαρά μετά από 360 χλμ. Στο μεταξύ, ένα δίδυμο που χαρακτηρίστηκε ως “ανοιχτήρια” συγκεντρώθηκε στην πρώτη γραμμή της ειδικής για να στρώσει τις πίστες. Ο Pablo Quintanilla και ο Nacho Cornejo, ομόσταυλοι και οι δύο με την Monster Energy Honda, έμοιαζαν έτοιμοι να κάνουν τη μέρα ένα φεστιβάλ της Χιλής. Ωστόσο, η νίκη που φαινόταν υπόσχεση στον Quintanilla του ξέφυγε μετά την ανακοίνωση των αγωνοδικών του αγώνα για μια σειρά από ποινές υπερβολικής ταχύτητας. Λόγω της υπερβολικής ταχύτητας σε μια ζώνη περιορισμένης ταχύτητας 30 χλμ./ώρα, ο Pablo δέχτηκε ποινή 6 λεπτών. Ωστόσο, ο Kevin Benavides ήταν πολύ πιο νομοταγής και διατήρησε υψηλό ρυθμό σε όλη την απόσταση χωρίς να χάσει ποτέ το δρόμο του, τελειώνοντας τη μέρα ως το “talk of the town” (αυτός που συζητήθηκε περισσότερο), επιτέλους για έναν θετικό λόγο. Τραυματισμένος ουσιαστικά όλο το 2023, ο Αργεντινός δεν είχε γευτεί τη συγκίνηση της νίκης από την επιτυχία του στο τελευταίο στάδιο του Ντακάρ, εκείνο που σφράγισε τον θρίαμβό του. Δεν έχει επιστρέψει ακόμα σε αυτό το επίπεδο, επειδή καταλαμβάνει την 6η θέση στη γενική κατάταξη, 20’32” πίσω από τον Ross Branch που προηγείται, αλλά ίσως μπορέσει να αρχίσει να σκέφτεται ξανά τη συνολική επιτυχία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ

Το 2022, ο Sam Sunderland βίωσε μια ονειρεμένη χρονιά με μια σειρά επιτυχιών που θα μπορούσαν να εμπνεύσουν ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο «The Crown». Άνοιξε την εναρκτήρια σεζόν του W2RC κερδίζοντας το δεύτερο του Ντακάρ, μετά το πρώτο του το 2017, και στη συνέχεια πέτυχε γρήγορα τον 3ο θρίαμβό του στο Abu Dhabi Desert Challenge, πριν ολοκληρώσει τη χρονιά στο Ράλι Ανδαλουσίας με στέψη ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής FIM, επίσης προσφέροντας στην GasGas το κερασάκι στην τούρτα του Τίτλου των Κατασκευαστών για την πρώτη της χρονιά στο συναγωνισμό. Ωστόσο, από τότε, ο «βασιλιάς» του 2022 έχει υπομείνει μια γνήσια σειρά ατυχιών: το «SunderSam» έχει ομοιοκαταληξία με το DNF (δεν τερμάτισε). Πρώτον, το Dakar 2023 στην 1η Ειδική, το Sonora Rally, το Desafio Ruta 40, το Rallye du Maroc και τώρα το Dakar 2024. Από αυτά τα πέντε συνεχόμενα ράλι, ο Sam έχει ολοκληρώσει μόνο 10 Ειδικές, συμπεριλαμβανομένων των προλόγων, όλα τα επεισόδια για τα οποία η μεγαλειότητά του θα προτιμούσε να είχε χάσει την εκπομπή, παρά να αναγκαστεί και τώρα να δει τον αγώνα από το φορτηγό συνοδείας.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Ο Έλληνας Βασίλης Μπούδρος που συμμετέχει στον Αγώνα με μια Husqvarna και νούμερο #107 έχασε λίγο έδαφος στην 3η Ειδική, ήταν 51ος στην κατηγορία R2, 73ος στη Γενική κατάταξη και 12oς στην ξεχωριστή κατηγορία “Original by Motul”.
Αντίστοιχα στην Κατάταξη του Αγώνα, μετά τις δύο πρώτες Ειδικές είναι 41ος της κατηγορίας του, 62ος στη Γενική (ανέβηκε μία θέση σε σχέση με την 2η Ειδική) και 11ος στην ξεχωριστή κατηγορία “Original by Motul”.

Δείτε τα αποτελέσματα της Ειδικής #3

Δείτε τα αποτελέσματα του Αγώνα μετά τις 3 πρώτες Ειδικές

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης