του Δημήτρη Διατσίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αποστολή πίσω στην AlUla σίγουρα έφερε πίσω μερικές αναμνήσεις. Ωστόσο, δεν επρόκειτο για επιστροφή στην αρχή, γιατί η κατάσταση έχει εξελιχθεί αρκετά από τον πρόλογο του Dakar. Το ταξίδι της επιστροφής γλίτωσε τους διαγωνιζόμενους από τα ηφαιστειακά πετρώματα, αντ’ αυτού επέλεξαν τη βόρεια διαδρομή από το Al Duwadimi, που ωστόσο μοιράστηκε κάποιο κοινό έδαφος με την προηγούμενη επίσκεψη. Στην πλειονότητα των 436 χιλιομέτρων της Ειδικής, οι αναβάτες, οι οδηγοί και τα πληρώματα έπρεπε να είναι διπλά προσεκτικοί, οδηγώντας προσεκτικά ή οδηγώντας για να αποφύγουν τρυπήματα ελαστικών στα βραχώδη τμήματα και στη συνέχεια δίνοντας εξαιρετική προσοχή στην ανάγνωση του roadbook όταν αντιμετώπιζαν τον πλούτο από ίχνη άλλων οδηγών μπροστά τους. Ο πιο δυνατός σε αυτό το παιχνίδι ήταν ο Γάλλος Adrien Van Beveren, ο οποίος μπόρεσε να προσαρμόσει τη θέση του στο άνοιγμα της Ειδικής για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας για να κερδίσει στο AlUla.

Adrien Van Beveren και Ηonda έδειξαν δυνατοί στην 9η Ειδική

 

View this post on Instagram

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

A post shared by Dakar Rally (@dakarrally)


Η ακραία αντοχή ωθεί τους ανταγωνιστές στα όρια από σωματική άποψη. Το Dakar είναι επίσης ένας αγώνας μηχανοκίνητου αθλητισμού στον οποίο τα τεχνικά προβλήματα μπορεί να έχουν μεγάλο κόστος και όπου οι δυσκολίες πλοήγησης επιβαρύνουν τη φαιά ουσία του καθενός, χωρίς να ξεχνάμε, φυσικά, την ικανότητα οδήγησης, η οποία σπάνια μπορεί να κάνει τη διαφορά από μόνη της. Για να ολοκληρωθεί ο καμβάς, η στρατηγική παίζει πρωταρχικό ρόλο, ιδιαίτερα όταν ο ορίζοντας της τελικής γραμμής τερματισμού είναι ξεκάθαρος. Η αντίστροφη μέτρηση είχε ήδη ξεκινήσει χθες, με τον Adrien Van Beveren να ακούγεται στο αστείο που περιελάμβανε τους αντιπάλους του να πατούν φρένο για να φύγουν πολύ πίσω του σήμερα. Η αντίδραση του άνδρα από τη Βόρεια Γαλλία, με την περηφάνια του πληγωμένη, ήταν ίση με το ταλέντο του, ακόμη και σε εδάφη που δεν του ταιριάζει καλύτερα. Οδήγησε την Ειδική σε μεγάλο μέρος της απόστασης, πλοηγώντας τέλεια, διατηρώντας παράλληλα υψηλό ρυθμό, επιτρέποντάς του να ανακτήσει τη θέση του στο προσωρινό βάθρο. Ο Van Beveren εκπλήρωσε μέρος της συμφωνίας, αλλά πρέπει ακόμα να συμπληρώσει 11’16” για να πιάσει τον συνάδελφό του στην Honda, Ricky Brabec. Ο Αμερικανός ήταν ο κύριος ωφελούμενος στην 9η Ειδική της, επειδή η αρχική του θέση (7η) του επέτρεψε να σημειώσει γρήγορη πρόοδο στην AlUla και να αυξήσει το προβάδισμά του στη γενική κατάταξη. Καθώς ο άνεμος άλλαζε υπέρ του, ο Καλιφορνέζος εκμεταλλεύτηκε επίσης τα λάθη πλοήγησης του Ross Branch με την Hero, του οποίου τώρα προηγείται με 7’09”. Συνολικά, ο Brabec δεν έχει κερδίσει ούτε μια Ειδική, αλλά τερμάτισε 2ος, όπως σήμερα, σε τέσσερις περιπτώσεις, κάτι που θα μπορούσε να είναι η φόρμουλα νίκης για τον Αγώνα του 2024!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dakar Rally (@dakarrally)

Με τρεις Ειδικές να απομένουν, φαίνεται ότι οι τέσσερις πρώτοι της κατάταξης θα διεκδικήσουν τη νίκη, καθώς έχουν διαφορά μεταξύ τους 13’46”, μια διαφορά που σχετικά εύκολα μπορεί να ανατραπεί.

 

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Ο Έλληνας Βασίλης Μπούδρος που συμμετέχει στον Αγώνα με μια Husqvarna με το #107 στη σημερινή Ειδική Διαδρομή, βρέθηκε και πάλι σε καλές θέσεις σε αυτήν την 9η Ειδική και με την 9η θέση στην κατηγορία “Original by Motul” (η κατηγορία όπου κάθε οδηγός είναι μόνος του, χωρίς κανένα μηχανικό ή άλλο άτομο για να τον βοηθήσει!), την 50η θέση στην κατηγορία “Rally 2” και την 67η στην Γενική, στα συνολικά αποτελέσματα του Αγώνα είναι, όπως και χθες, στην 18η θέση στην “Original by Motul”, στην 66η στην R2 και στην 83η θέση της Γενικής κατάταξης.

Δείτε τα αποτελέσματα της Ειδικής #9 για την κατηγορία original by Motul

 

Δείτε τα αποτελέσματα της Ειδικής #9

 

Δείτε τα αποτελέσματα του Αγώνα μετά τις 9 πρώτες Ειδικές

Στην 4η θέση ο Toby Price με την ΚΤΜ, ήταν ο καλύτερος πίσω από τις 3 Honda που κέρδισαν την Ειδική

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης