Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Xθες, Πέμπτη 29 Ιουνίου έγινε στον υπέροχο χώρο του The Ellinikon Experience Center στο Ελληνικό (στον διαμορφωμένο χώρο του παλιού υποστέγου της Αμερικανικής βάσης) η επίσημη παρουσίαση πέντε μοντέλων της Peugeot Motorcycles, ενώ μπορούμε να πούμε ότι ήταν ουσιαστικά η παρουσίασης μιας νέας εποχής για την Peugeot Motorcycles. 

Την εκδήλωση άνοιξε η Μαρία Ξυτάκη, Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs & Communications Manager του ομίλου επιχειρήσεων Σαρακάκης.

Πλέον κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκης, ο μακροβιότερος κατασκευαστής μηχανοκίνητων δίτροχων στον κόσμο (125 χρόνια ιστορίας) επιστρέφει δυναμικά στην ελληνική αγορά, μετά από χρόνια ουσιαστικής απουσίας. Ήδη ο στόχος, όπως αναλύθηκε από τους εκπροσώπους της Σαρακάκης Α.Ε. είναι στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο) να υπάρχει ξεχωριστή αντιπροσωπεία για την Peugeot Motorcycles, ενώ στις άλλες πόλεις θα συνυπάρχουν με τα μοντέλα της Honda. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Ας περάσουμε όμως στην παρουσίαση των μοντέλων. H γκάμα της Peugeot Motorcycles, μαζί με νέα μοντέλα, παρουσιάστηκε χθες, κάνοντας ξεκάθαρο το μήνυμα ότι η Peugeot Motorcycles στοχεύει στη δυναμική επανείσοδο στην αγορά. 

Στην παρουσίαση είδαμε τα PM, Django, Pulsion και δύο ολοκαίνουργια μοντέλα, το New Tweet και την “ναυαρχίδα” της Peugeot Motorcycles, το XP 400. 

Ο απεσταλμένος της Ζούγκλας, Δημήτρης Διατσίδης, με το νέο XP400 GT.

Όλα αυτά τα μοντέλα είναι κατασκευασμένα στη Γαλλία και βασικά τους χαρακτηριστικά είναι η άνεση του αναβάτη, η ποιότητα κατασκευής, η ευχρηστία και η αίσθηση του Premium, καθώς κάθε ένα μοντέλο ξεχωρίζει αισθητικά και μεταφέρει την αίσθηση ότι κάθε ένα από τα “εγχειρήματα” της Peugeot Motorcycles έχει γίνει με προσοχή στη λεπτομέρεια από την αρχή μέχρι το τέλος.

 

Το Django, η ρέτρο-σκούτερ πρόταση της Peugeot.

Το New Tweet θα βγαίνει σε δύο διαφορετικές εκδόσεις (Standard και GT), καθώς και με δύο διαφορετικούς κινητήρες (125cc και 169cc). H Standard έκδοση θα κυκλοφορεί σε τρία χρώματα (Antarctica White, Pacific Blue και Jet Black), ενώ η έκδοση GT θα κυκλοφορεί σε χρωματισμό Graphite Grey, με πορτοκαλί λεπτομέρειες.

 

To Νew Tweet GT ξεχωρίζει χάρη στο σχεδιασμό του και την ποιότητα κατασκευής του.

 

Περνώντας στο XP 400, έχουμε ένα “υβρίδιο” μεταξύ σκούτερ και μοτοσυκλέτας. Κάθε τι πάνω του φωνάζει Premium, από τον 17″ μπροστά τροχό με τις ακτινωτές ζάντες, μέχρι την παρουσία και μοχλικού και ψαλιδιού στο πίσω μέρος, τους LED προβολείς και το “επιθετικό” βλέμμα του μοντέρνου σχεδιασμού του. 
Και εδώ έχουμε δύο εκδόσεις, την Allure (γαλήνη στα Γαλλικά) και την GT. Και οι δύο φορούν τον ίδιο κινητήρα, που αποδίδει 36,7 ίππους, ενώ η έκδοση GT έχει έναν πιο “χωμάτινο” χαρακτήρα, δίνοντας στον αναβάτη του την δυνατότητα να φτάσει ακόμα πιο μακριά, με ακόμα περισσότερη ασφάλεια. 

 

Στο πίσω μέρος του XP400 βρίσκουμε και μοχλικό και αμορτισέρ. Ξεκάθαρος στόχος της Peugeot η άνεση του αναβάτη.

Με την διασφάλιση της Σαρακάκης Α.Ε. ότι η διάθεση ανταλλακτικών θα συνεχίσει και για τα προηγούμενα μοντέλα και τις νέες αυτές προτάσεις να φαίνονται το λιγότερο δελεαστικές, αναμένουμε τα επόμενα βήματα της Peugeot Motorcycles, με ανυπομονησία στην πορεία της για αυτή τη νέα της “Belle Epoque”.

 

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο της Peugeot Motorcycles.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης