Επιμέλεια: Δημήτρης Διατσίδης

Ο χώρος του Μοτοκρός είναι ένα ιδιαίτερο κομμάτι της αγοράς μοτοσυκλέτας και η εμπειρία στο χώρο αυτό είναι κάτι που μπορεί να εκτιμάται. Έτσι η Suzuki Motorcycles ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την DK Racing του Δημήτρη Κεραμιδά, αναλαμβάνοντας την αποκλειστική διάθεση των MX μοτοσυκλετών της Suzuki για την περιοχή της Αττικής και παράλληλα την ευθύνη του αγωνιστικού τμήματος στα Suzuki MX με συμμετοχή του ιδίου στην κατηγορία Senior του Ελληνικού πρωταθλήματος MX και Scramble με Suzuki RM-Z450 καθώς και του γιού του Παναγιώτη Κεραμιδά στην κατηγορία MX2 με RM-Z250.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η ενασχόληση του Δημήτρη Κεραμιδά με το Motocross έχει ξεκινήσει στην Κρήτη το 1987 με τις διακρίσεις να αρχίζουν στο Ελληνικό πρωτάθλημα MX ήδη από το 1992. Το 1994 ξεκίνησε η παγκόσμια περιπλάνηση του με συμμετοχή του για πρώτη φορά εκτός Ελλάδας σε αγώνα στο Westerlo του Βελγίου, συνεχίζοντας μέχρι σήμερα να λαμβάνει μέρος σε Ευρωπαϊκούς και Παγκόσμιους αγώνες.
Σχετικά με τις δραστηριότητα της εταιρίας DK Racing του Δημήτρη Κεραμιδά, αυτές ξεκίνησαν το 2004 με διοργάνωση και υποστήριξη αγώνων Motocross και Scramble και στη συνέχεια το 2007 με εμπορία μοτοσυκλετών και αξεσουάρ από την έδρα της εταιρίας στη Δημητρακοπούλου 92 στο Κουκάκι, προσφέροντας εμπειρία και τεχνογνωσία στο κοινό που ασχολείται με το Motocross.


Η σειρά RM-Z των MX μοτοσυκλετών της Suzuki έχει γίνει μια από τις πιο διάσημες στην ιστορία του παγκόσμιου Motocross. Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross του 2023 πρωταθλητής στην κατηγορία WSX αναδείχθηκε για 2η φορά ο Γερμανός αναβάτης της Suzuki Ken Roczen με RM-Ζ450.
Πολλοί από τους πιο διάσημους αναβάτες όλα αυτά τα χρόνια έχουν οδηγήσει αυτές τις off-road μοτοσυκλέτες της Suzuki, καθιερώνοντας έτσι τη σειρά RM-Z ως την απόλυτη επιλογή του αγωνιζόμενου που στοχεύει στη νίκη, όπως και του ερασιτέχνη που επιθυμεί να έχει στη διάθεσή του μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα στην οποία θα βασιστεί για να εξελιχθεί και να διασκεδάσει.
Με τον τελευταίο κινητήρα το Suzuki RM-Z450 του 2024 έχει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές, πιο επίπεδη καμπύλη ροπής, ταχύτερη και ακόμα πιο ελεγχόμενη απόκριση στο γκάζι και μεγαλύτερη ισχύ ψηλά.
Η κατηγορία 250 στο motocross δεν συγχωρεί την παραμικρή αδυναμία. Γι’ αυτό το νέο Suzuki RM-Z250 του 2024 εξοπλίστηκε με ισχυρό κινητήρα, ελαφρύ πλαίσιο και ψαλίδι και ανάρτηση υψηλής απόδοσης. Αυτό το πακέτο έκανε πάλι το Suzuki RM-Z250 κορυφαίο στην κατηγορία του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης