Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η TTS Performance παρουσίασε για πρώτη φορά την SuperBusa στον κόσμο τον Αύγουστο του 2022. Οι επακόλουθες δοκιμές στο δυναμόμετρο έδειξαν ότι το πρωτότυπο απέδιδε 377 ίππους και περίπου 257 Nm ροπής.

Φυσικά, δεδομένου ότι το 2022 σηματοδότησε την 40ή επέτειο της εταιρείας, οι άνθρωποι της TTS αποφάσισαν να προσφέρουν μια περιορισμένη σειρά 40 εκδόσεων της SuperBusa στους πελάτες τιυς. Δεδομένου ότι καθεμία πρέπει να κατασκευαστεί στο χέρι από μια ολοκαίνουργια Suzuki Hayabusa του 2023, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν πράγματα όπως το σχέδιο βαφής και άλλες προσαρμόσιμες επιλογές απόδοσης.

Τώρα που είναι Φεβρουάριος του 2023, η TTS αποφάσισε επίσης να καταγράψει τη διαδικασία κατασκευής μιας SuperBusa στο κανάλι της στο YouTube. Αυτό το πρώτο βίντεο παρουσιάζει την αρχή της κατασκευής, η οποία φυσικά ξεκινά με μια stock ‘23 Hayabusa.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτό το βίντεο, μπορείτε να δείτε το σκελετό της μοτοσυκλέτας, να κάθεται και να περιμένει τη νέα του ζωή. H TTS έχει ήδη αφαιρέσει τον κινητήρα, καθώς θα χρειαστεί κάποιες υποστηρικτικές τροποποιήσεις για να λειτουργήσει καλά με τη ρύθμιση του υπερσυμπιεστή TTS. Δεδομένου ότι είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα, ωστόσο, η εργασία σε αυτή θα είναι σχεδόν απόλαυση, επειδή είναι προφανώς πολύ πιο καθαρή μέσα και έξω από έναν κινητήρα που έχει γράψει χιλιόμετρα.

Ο Richard δίνει μια επισκόπηση των επόμενων βημάτων στην εργασία που πρέπει να ολοκληρωθεί για να κατασκυαστεί αυτή η SuperBusa. Το πλαίσιο (και ορισμένες τροποποιήσεις του σε αυτό) θα σταλούν για βαφή και θα επιστρέψουν σε περίπου ένα μήνα. Στο μεταξύ, με βάση προηγούμενη κατασκευή τους, παίρνουμε μια γεύση για το πως θα είναι το τελικό προϊόν και πως θα ακούγεται και αναμένουμε τα πόμενα βίντεο με την ολοκλήρωση της Superbusa.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης