Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Triumph Motorcycles και το Distinguished Gentleman’s Ride γιορτάζουν 10 χρόνια συνεργασίας με μια νέα Bonneville T120 Black DGR Limited Edition.

Περιορισμένη στις 250 μονάδες παγκοσμίως, η μοτοσυκλέτα βασίζεται στην τυπική T120 Black των και διαθέτει τον ίδιο κινητήρα – με ένα νέο ασπρόμαυρο χρώμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάζουμε τη 10η επέτειο της μοναδικής σχέσης μας με τ DGR”, δήλωσε ο Chief Commercial Officer της Triumph, Paul Stroud. “Από την αρχή ήταν σαφές ότι το DGR και η Triumph ταίριαζαν τέλεια”.

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι, το DGR ξεκίνησε στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας το 2012 και ενθαρρύνει τους αναβάτες μοτοσυκλετών κλασσικού στιλ να ντυθούν “κλασάτα’ και να συμμετάσχουν σε ομαδικές βόλτες σε όλο τον κόσμο – συγκεντρώνοντας χρήματα για την έρευνα κατά του καρκίνου του προστάτη και την ψυχική υγεία των ανδρών.

Μέχρι τώρα, περισσότερα από 37 εκατομμύρια δολάρια έχουν συγκεντρωθεί, με περισσότερους από 90.000 αναβάτες να βγαίνουν στους δρόμους σε περισσότερες από 800 πόλεις παγκοσμίως. Η Triumph είναι ο επίσημος συνεργάτης μοτοσικλετών του DGR από το 2014, και αυτή η νέα ειδική έκδοση της Bonneville γιορτάζει αυτή τη δέσμευση.

“Όταν το ξεκίνησα για πρώτη φορά, δεν υπήρχε κάποιο φιλανθρωπικό στοιχείο σε αυτό. Ήταν το «πώς σπάμε το στερεότυπο ότι οι μοτοσικλετιστές είναι αρνητικοί άνθρωποι;» είπε ο ιδρυτής του  DGR, Mark Hawwa, στην αποκάλυψη της μοτοσυκλέτας. “To DGR σημαίνει περισσότερα για τους ανθρώπους τώρα μετά τον Covid – το γεγονός ότι μπορούν να συνδεθούν κοινωνικά και αυτό το κομμάτι έλειπε εκείνη την περίοδο για όλους μας”.


“Όταν έχεις φίλους που πηγαίνουν στο εξωτερικό και σου στέλνουν φωτογραφίες με αυτοκόλλητα σε μοτοσυκλέτες και υποστηρικτικά οχήματα με το σήμα DGR, είναι απίστευτο”, συνέχισε. “Ο στόχος για εμάς είναι περισσότερες βόλτες σε τοποθεσίες που δεν έχουμε πάει και εκεί είναι που η σχέση με την Triumph και τους άλλους συνεργάτες μας λειτουργεί πολύ καλά”.

Η νέα μοτοσυκλέτα είναι ντυμένη με ένα μεταλλικό ασπρόμαυρο χρωματικό σχέδιο που λέγεται ότι είναι εμπνευσμένο από το ντύσιμο «dapper», με επίσημα λογότυπα DGR και στο ρεζερβουάρ και στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας. Υπάρχουν επίσης χρυσές λεπτομέρειες μεταξύ των αλλαγών χρώματος και γύρω από τις άκρες των πλαϊνών καπακίων.

Μια σέλα σε βαθύ καφέ ολοκληρώνει την εμφάνιση, με κάθε μοτοσυκλέτα να πωλείται με ένα αριθμημένο πιστοποιητικό, υπογεγραμμένο από τον Mark Hawwa και τον CEO της Triumph, Nick Bloor.

“Για εμάς, η συνεργασία από την πρώτη μέρα ήταν τέλεια”, συνέχισε ο Hawwa. “Τελικά, έχουμε μια εκδήλωση που βασίζεται σε τυπικά cafe racer, bobber, choppers, κλασικές μοτοσυκλέτες και η Triumph έχοντας μια τέτοια εκπληκτική γκάμα σύγχρονων κλασικών είναι αυτό που εδραίωσε πραγματικά αυτή τη συμφωνία”.

H πρώτη αριθμημένη μοτοσυκλέτα αυτής της ειδικής έκδοσης θα δοθεί ως βραβείο στον αναβάτη που θα προσφέρει τα περισσότερα χρήματα σε μορφή εράνου για κάποια βόλτα DGR το 2023. Για να λάβετε μέρος και για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης