Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Kawasaki τα τελευταία χρόνια ασχολείται ιδιαίτερα με την τοποθέτηση υπερτροφοδότη στους κινητήρες Κρίμα που το ZX-25R δεν έρχεται στην Ευρώπη, θα ήταν μοναδικό σε πίστα και δρόμο.των μοτοσικλετών της. Η σειρά H2 είναι το κλασικό παράδειγμα της χρήσης τούρμπο με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 1.000 κ.εκ. να έχει φτάσει την εξωπραγματική απόδοση των σχεδόν 300 ίππων! Τη δουλειά της Kawasaki έχουν ακολουθήσει αρκετοί βελτιωτές και έχουμε δει αρκετά εντυπωσιακά μοντέλα, ωστόσο τις περισσότερες φορές έχουν να κάνουν με μεγάλους κινητήρες και μεγάλες ιπποδυνάμεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Trick Star μια εταιρεία βελτίωσης από την Ιαπωνία, αποφάσισε να ασχοληθεί με ένα μικρότερο μοντέλο, το Kawasaki ZX-25R. Το μικρό supersport μοντέλο είναι εξοπλισμένο με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 249 κ.εκ. ο οποίος σε νορμάλ κατάσταση αποδίδει 46 ίππους και 23Nm ροπής. Όπως αντιλαμβάνεστε το μικρό supersport είναι ήδη αρκετά γρήγορο με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 185Km/h και τις επιταχύνσεις να είναι δυναμικές.

Η μοτοσικλέτα στις δοκιμές έφτασε τα 252Km/h!

Ταχύτερο από Moto3!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι συμβαίνει όμως όταν τοποθετηθεί ένα τούρμπο στον κινητήρα του ZX-25R. Οι μηχανικοί της Trick Star το Διπλασιασμός ιπποδύναμης και ήχος που ξεσηκώνει!τόλμησαν και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Η ιπποδύναμη της μοτοσικλέτας διπλασιάστηκε φτάνοντας κοντά στους 100 ίππους και η τελική ταχύτητα ξεπέρασε τα 250Km/h! Για να επιτευχθούν αυτές οι επιδόσεις τοποθετήθηκε στο Kawasaki νέος σύστημα ψεκασμού, νέα μονάδα ελέγχου ECU με ιδιαίτερο προγραμματισμό, νέο σύστημα εξάτμισης και φυσικά το τούρμπο.

Όταν ολοκληρωθεί το σχέδιο της Trick Star η εταιρεία αναμένεται να δημιουργήσει ένα κιτ βελτίωσης το οποίο θα είναι διαθέσιμο για όλους. Το κιτ παρόλα αυτά θα ανεβάζει την ισχύ στους 60 ίππους, δηλαδή κατά 30% και όχι όσο εμφανίζεται στο πειραματικό ZX-25R της εταιρείας.

Δείτε και κυρίως ακούστε τον απίθανο ήχο του ZX-25R.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης