Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Honda προχώρησε στην ανανέωση του CRF 300 Rally για το 2021 με καινούριο κινητήρα, μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη διαδρομή στις αναρτήσεις. Το dual sport της Honda όσον αφορά τον κινητήρα η απόδοσή του έχει ανέβει στους 27 ίππους με πιο γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα ασύμμετρα φωτιστικά σώματα μοιάζουν με εκείνα που χρησιμοποιύσε η BMW στα Adventure μοντέλα της

Αλλαγές

Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει πιο «κοντές» σχέσεις εκτός από την 6η για καλύτερο cruising στον αυτοκινητόδρομο. Διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη και καινούριο ψαλίδι, ενώ οι αναρτήσεις έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη διαδρομή για καλύτερη εξόρμηση στο χώμα. Εκείνο που έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό είναι η έλλειψη κραδασμών κάτι που θα ευχαριστήσει τους αναβάτες κρατώντας τους πιο χαλαρούς κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το βάρος της μοτοσικλέτας είναι στα 157 κιλά βελτιώνοντας την αναλογία δύναμης-βάρους κατά 13% σε σχέση με το CRF 250. Η τιμή του ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται στις αρχές του 2021.

Λεπτή σιλουέτα, μεγάλοι τροχοί και μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων προετοιμάζουν τον αναβάτη για όμορφες περιπέτειες

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης