Μετά τα ATV, SSV και UTV, ο Κινέζος κατασκευαστής επεκτείνει την γκάμα του στην ελληνική αγορά με μοτοσυκλέτες 250–650cc.

Θέλοντας να αποτελέσει μια ανταγωνιστική value-for-money πρόταση, η CFMoto παρουσιάζει τρία μοντέλα που έχουν σχεδιαστεί από τον μετρ του είδους Kiska, τον ίδιο άνθρωπο που υπογράφει τη σχεδιαστική ταυτότητα των μοντέλων της ΚΤΜ. Και δεν είναι μια σύμπτωση αυτό, ήδη σας έχουμε ενημερώσει εδώ για την επερχόμενη συνεργασία των δύο κατασκευαστών. Από το 1989 που ιδρύθηκε, η CFMoto έχει εξελιχθεί σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κατασκευαστές στον κόσμο, έχοντας παρουσιάσει 98 μοντέλα και 51 κινητήρες. Στην Ελλάδα έχει ήδη κατακτήσει μία από τις κορυφαίες θέσεις στην κατηγορία των ATV, έχοντας σημειώσει τα τελευταία τρία χρόνια αύξηση πωλήσεων 1.077%. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

250, 400 και 650 τα κυβικά

Σε πρώτη φάση, τα μοντέλα που ήδη βρίσκονται στην αγορά είναι τρία, ένα 250cc με μονοκύλινδρο κινητήρα και δύο στα 400 και 650cc με δικύλινδρο. Ας τα δούμε:

250ΝΚ

Άκρως επιθετική σχεδίαση με αιχμηρές γραμμές, διαθέτει εμφάνιση και χαρακτηριστικά που κεντρίζουν το ενδιαφέρον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

•Υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας 249cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch
•26,5 hp, 22Nm
•Επιλογές χαρτογράφησης Sport – Rain
•Κατανάλωση 2,2lt/100km (τιμή κατασκευαστή)
•Βάρος 151kg (πλήρες υγρών)
•Ύψος σέλας 795mm
•Ανεστραμμένο πιρούνι, μονό αμορτισέρ
•Φρένα J.Juan: Δίσκοι 300 και 250mm με σωληνάκια υψηλής πίεσης, ακτινική δαγκάνα μπροστά, ABS
•Full LED φωτισμός
•Έγχρωμη TFT οθόνη, όπου η εμφάνιση των γραφικών αλλάζει ανάλογα με την επιλεγμένη χαρτογράφηση. Η φωτεινότητα της οθόνης μπορεί να ρυθμιστεί και ο χρωματισμός αλλάζει αυτόματα ανάλογα με τον εξωτερικό φωτισμό. 

Τιμή: 3.290€

400ΝΚ

Με επιθετικό στυλ και αυτό, χαρακτηρίζεται από τον δικύλινδρο κινητήρα των 40 ίππων και τις τεράστιες -για την κατηγορία- διαστάσεις των φρένων hp και πολύ ισχυρά για την κατηγορία φρένα, η 400NK προσφέρει απολαυστική sport οδήγηση αλλά και καθημερινή ευχρηστία.

•Υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 400cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch
•40Ηp, 35,4Nm
•Επιλογές χαρτογράφησης Sport – Economy
•Φρένα J.Juan: Δύο δίσκοι 300mm τύπου μαργαρίτα μπροστά, μονός πίσω δίσκος 240mm τύπου μαργαρίτα, σωληνάκια υψηλής πίεσης, ABS
•Full LED φωτισμός
•Ρεζερβουάρ 17L
•Kατανάλωση καυσίμου 4,5lt/100km (τιμή κατασκευαστή)
•Aυτονομία άνω των 350km (τιμή κατασκευαστή)
•Πίνακας οργάνων με LCD οθόνη. Ο χρωματισμός αλλάζει ανάλογα με την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας: 0-60 km/h σε μπλε χρώμα, 60-100 km/h σε κίτρινο, πάνω από 100 km/h σε κόκκινο

Τιμή: 4.590€

650ΜΤ/ΜΤ Tourer

Kατάλληλη για καθημερινή μετακίνηση και μικρά ταξίδια, με υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 649cc και 61Hp, υπάρχει και σε έκδοση Tourer με στάνταρ πλαϊνές βαλίτσες συνολικής χωρητικότητας 64lt.

•Υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 649cc με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch
•61Ηp, 62Nm
•Επιλογές χαρτογράφησης Sport – Touring
•Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμιζόμενη απόσβεση, έκκεντρο μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση
•Δύο δίσκοι 300mm μπρoστά, μονός δίσκος 240mm πίσω, σωληνάκια υψηλής πίεσης, ABS
•Ελαστικά Metzeler
•LED φώτα 
•Διαθέσιμη ως αξεσουάρ χαμηλότερη σέλα (820mm).
•Ρεζερβουάρ 18lt
•Ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
•Θύρα USB
•Πλαϊνές βαλίτσες Shad 2 X 32lt (MT Tourer)

Τιμή: 6.190€ (6.590€ Τourer)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης