Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Το 2016 ο Eric Buell, μετά από το διαζύγιο με την Harley Davidson και την δύσκολη περίοδο που Το νέο τουριστικό μοντέλο της Buell θα μπει στην παραγωγή το Φθινόπωρο του 2022.ακολούθησε, αποφάσισε να τραβήξει την πρίζα της αμερικανικής φίρμας Buell. Πέρασαν περίπου έξι χρόνια για να βρεθεί κάποιος να αναστήσει ξανά την εικονική φίρμα από το Μίτσιγκαν με τον Bill Melvin να αναλαμβάνει τα ηνία της Eric Buell Racing και να βάζει ξανά την φίρμα στον παγκόσμιο χάρτης της μοτοσικλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρώτο μοντέλο που είχε παρουσιάσει το 2021 η ανανεωμένη Eric Buell Racing ήταν ο 1190 RX, ένα εκρηκτικό superbike το οποίο ονομάστηκε Hammerhead για τις ανάγκες της ανανέωσης της εταιρείας. Η Buell ανακοίνωσε πως ετοιμάζει ακόμα δυο μοντέλα να παρουσιάσει στο Daytona Bike Week του 2022 στις 5 Μαρτίου. Πρόκειται για ένα sport touring μοντέλο και ένα μεγάλο adventure μοντέλο το οποίο θα έχει μεγάλες δυνατότητες στις εκτός δρόμου περιπέτειες.

Το πρώτο μοντέλο της νέας εποχής της Buell ήταν η Hammerhead.

Τουριστικό μοντέλο με 185 ίππους!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το SuperTouring 1900 είναι ένα τουριστικό μοντέλο το οποίο η Buell μας είχε δείξει σε σχέδια πριν από περίπου έναν χρόνο. Οι Αμερικανοί αναφέρουν πως πρόκειται για την “πιο γρήγορη μοτοσικλέτα τουρισμού στον κόσμο” και ίσως να μην έχουν άδικο καθώς ο κινητήρας έχει εκρηκτικές επιδόσεις. Το μηχανικό σύνολο του SuperTouring 1900 είναι ο δικύλινδρος των 1.190 κ.εκ. του Hammerhead, ο οποίος αποδίδει 185 ίππους και σχεδόν 135Nm ροπής. Η μοτοσικλέτα θα έχει πολύ εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, ενώ αναρτήσεις και πλαίσιο θα προέρχονται από το αγωνιστικό τμήμα της Buell Racing.

Το σχέδιο είναι βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στο Ulysses της Buell.

Μπαίνει και στο χώμα η Buell

Το δεύτερο μοντέλο που θα μας παρουσιάσει η Buell είναι το Baja DR. Πρόκειται για ένα μεγάλο adventure Η Buell αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή του Baja DR το 2023.μοντέλο το οποίο θα έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες στις εκτός δρόμου διαδρομές. Ο κινητήρας και σε αυτήν την περίπτωση είναι ο δικύλινδρος των 1.190 κ.εκ. ο οποίος θα αποδίδει 175 ίππους και 135Nm ροπής. Το πλαίσιο αναμένεται να είναι εντελώς καινούριο χωροδικτύωμα, ενώ το ψαλίδι θα είναι ρυθμιζόμενο προκειμένου ο αναβάτης να το φέρει στα μέτρα του, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.

Στις 5 Μαρτίου λοιπόν η Buell αναμένεται πάλι να μας εκπλήξει με δυο μοναδικά νέα μοντέλα.

Βίντεο από την παρουσίαση του Hammerhead.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης