Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Η Honda είχε «ξεχάσει» τα τελευταία χρόνια την κατηγορία των sport touring μοτοσικλετών από την εποχήΗ Honda λάνσαρε το νέο NT1100 με το μότο «New Touring Era». που βλέπαμε στους δρόμους το CBF1000. Οι Ιάπωνες έριξαν όλο τους το βάρος στο ομολογουμένως πολύ καλό Africa Twin, ακολουθώντας την τάση της αγοράς που θέλει μοτοσικλέτες περιπέτειας υψηλού επιπέδου. Όταν λοιπόν στο τέλος του 2021 παρουσίασε την καινούργια μοτοσικλέτα της NT1100, κίνησε το ενδιαφέρον του κοινού, καθώς επέστρεψε σε μια σημαντική -αν και ξεχασμένη στην Ελλάδα- κατηγορία, προσφέροντας ένα πακέτο το οποίο «μύριζε» από χιλιόμετρα επιτυχία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί είναι μαύρο, λευκό και γκρι.Η συνταγή της επιτυχίας ήταν απλή, καθώς ακολούθησε τη δομή τού ήδη πολύ επιτυχημένου Africa. Γύρω από τον δικύλινδρο κινητήρα των 1.084 κ.εκ. χτίστηκε μια φιλική, άνετη και πολύ ποιοτική μοτοσικλέτα ικανή να ταξιδέψει στην άκρη του κόσμου χωρίς να σε έχει ακουμπήσει ούτε μυγάκι. Γιατί όμως κάποιος να επιλέξει το νέο ΝΤ1100 αντί για το δοκιμασμένο Africa Twin; Τι είναι αυτό που κάνει το νέο μοντέλο της Honda να ξεχωρίζει σε σχέση με το πιο περιπετειώδες μοντέλο; Η σημαντικότερη διαφορά σε αυτό το σημείο είναι ότι το ένα μπαίνει στο χώμα και το άλλο όχι. Αλήθεια, αναρωτηθήκατε ποτέ πόσες φορές πατήσατε με τη μοτοσικλέτα σας σε κάποιον χωματόδρομο μέσα σε έναν ολόκληρο χρόνο; Οι περισσότεροι ονειρευόμαστε ότι πάμε βόλτες και οργώνουμε τα βουνά και τα λαγκάδια από δύσβατα μονοπάτια, αλλά στην πραγματικότητα όλα αυτά παραμένουν όνειρα και μάλιστα θερινής νυκτός.

DRL φώτα ημέρας με χαρακτηριστικό σχεδιασμό από τη νέα γενιά μοτοσικλετών της Honda.

Κάπου εδώ λοιπόν έρχεται το NT1100 να μας προσγειώσει και να μας προσφέρει ό,τι ακριβώς χρειαζόμαστεΗ ποιότητα κατασκευής είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, όπως άλλωστε όλα τα μοντέλα της Honda. από μια τουριστική μοτοσικλέτα. Σχεδιαστικά το NT είναι όμορφο, εκπέμποντας μια πολυτέλεια από όποια μεριά και αν το κοιτάξεις. Στο εμπρός μέρος, τα LED φωτιστικά σώματα είναι αιχμηρά και συνοδεύονται από DRL φώτα ημέρας, ενώ και τα φλας είναι τεχνολογίας LED. Η μάσκα είναι μεγάλη και η ζελατίνα ρυθμιζόμενη χειροκίνητα με έναν κάπως παράδοξο αλλά αποτελεσματικό τρόπο. Το ρεζερβουάρ είναι φαρδύ, τα μαρσπιέ χαμηλά τοποθετημένα, ενώ η σέλα είναι πάρα πολύ άνετη τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Με τις βαλίτσες -οι οποίες είναι στον βασικό εξοπλισμό- η μοτοσικλέτα ξεκαθαρίζει ότι είναι για μεγάλες αποστάσεις, όταν όμως τις αφαιρέσεις, η μοτοσικλέτα αφήνει μια πιο σπορ χροιά στο μάτι του παρατηρητή, βάζοντας στο παιχνίδι και το «Sport» κομμάτι δίπλα στο «Touring».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν περνάει απαρατήρητο το Honda NT1100, ιδιαίτερα με τις πλαϊνές βαλίτσες.

Δοκιμασμένη ροπάτη λύση στον κινητήρα

Ο κινητήρας που βρίσκεται στην καρδιά της μοτοσικλέτας είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά των 1.084 Με γεμάτο το ρεζερβουάρ καταφέραμε να διανύσουμε σχεδόν 400 χιλιόμετρα με οδήγηση σε όλες τις συνθήκες.κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 102 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 104Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Τον ψεκασμό έχει αναλάβει προηγμένο σύστημα PGM-FI της Honda, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω του δημοφιλέστατου DCT αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Το σύνολο συνοδεύεται από αρκετά ηλεκτρονικά «καλούδια» όπως σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (HSTC), σύστημα ελέγχου της σούζας, πέντε επιλογές οδήγησης (Road, Rain, Urban, User1, User2) και σύστημα αυτόματης ρύθμισης ταχύτητας ταξιδιού (Cruise Control).

Η οθόνη TFT διαθέτει τρεις επιλογές γραφιστικής απεικόνισης.Βασικό χαρακτηριστικό του μηχανικού συνόλου είναι ροπάτη και γραμμική του λειτουργία. Σε όλο το εύρος των στροφών οι επιταχύνεις είναι δυνατές και απόλυτα προβλέψιμες, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα ασφάλειας και ηρεμίας στον αναβάτη. Το NT1100, παρότι δεν έχει εκρηκτικότητα, όταν επιταχύνεις δυνατά και κοιτάξεις το ταχύμετρο θα εκπλαγείς με την ταχύτητα που ανεβάζει χιλιόμετρα ήρεμα, αθόρυβα και κυρίως αποτελεσματικά. Όταν θελήσεις να κινηθείς χαλαρά, το NT1100 θα σε ακολουθήσει πρόθυμα, προσφέροντας μάλιστα μια πολύ χαμηλή κατανάλωση της τάξης των 5,6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ στο ταξίδι δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινηθεί για πολλές ώρες με ταχύτητες της τάξης των 130-160 Km/h.

Άνετο και με καλή προστασία σε όλα τα σημεία του σώματος.

Εύκολο και ευχάριστο σε ό,τι και αν του ζητήσεις

Η Honda έχει προσέξει ιδιαίτερα την οδηγική συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, δημιουργώντας ένα νέο Οι βαλίτσες δεν σε προβληματίζουν στην κίνηση της πόλης.αλουμινένιο ψαλίδι, ελαφρύ και ανθεκτικό, το οποίο συνοδεύεται από το ατσάλινο πλαίσιο του Africa. Το πλαίσιο έχει ελαφρώς πιο σπορ γεωμετρία και συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Showa 43m εμπρός τεχνολογίας SFF-BP με διαδρομή 150mm με ρύθμιση προφόρτισης, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ, επίσης της Showa, με ρύθμιση προφόρτισης. Τα φρένα είναι πολύ ισχυρά με δύο δίσκους 310mm εμπρός και τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 256mm πίσω τα οποία συνοδεύονται από ABS.

Αμέτρητοι διακόπτες στο αριστερό μέρος του τιμονιού.

Το πακέτο αναρτήσεων-πλαισίου έχουν δημιουργήσει ένα άκρως φιλικό και εύχρηστο οδηγικό Το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη συμβάλλει πολύ στην ευχρηστία της μοτοσικλέτας εκτός και εκτός πόλης.αποτέλεσμα. Στην πόλη, το NT1100 εξασφαλίζει μια άνετη καθημερινότητα, ιδιαίτερα με το DCT κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο σε κάνει να ξεχάσεις συμπλέκτη και συνεχείς αλλαγές ταχυτήτων. Η ευελιξία της μοτοσικλέτας είναι πολύ καλή και δεν καταλαβαίνεις σε κανένα σημείο τα 248 κιλά της. Βγαίνοντας πιο έξω, στο επαρχιακό δίκτυο, το NT1100 ξεδιπλώνει έναν ευχάριστο χαρακτήρα. Διαθέτει μια πολύ ελαφριά αίσθηση στις στροφές, η οποία δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να στρίψει απροβλημάτιστα και με αυτοπεποίθηση ακόμα και σε διαδρομή που δεν γνωρίζει. Το εμπρός πιρούνι της Showa είναι από τα καλύτερα που έχουμε συναντήσει με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και καλά ισορροπημένη πληροφόρηση. Με το NT1100 μπορείς να διασκεδάσεις και μάλιστα θα το κάνεις άνετα και με ασφάλεια. Μοναδικό ψεγάδι είναι μια ανομοιογένεια που υπάρχει στο εμπρός και στο πίσω μέρος όσον αφορά την ευαισθησία της ανάρτησης. Ενώ το πιρούνι εμπρός διατηρεί μια ισορροπία όσον αφορά την πληροφόρηση, το πίσω αμορτισέρ είναι πιο άμεσο στις αντιδράσεις του, ξενίζοντας στην αρχή τον αναβάτη.

Η λειτουργία της οθόνης αφής είναι διαθέσιμη ακόμα και όταν φοράς γάντι.Εκεί που διαπρέπει το Honda ωστόσο είναι στο ταξίδι, στον ανοιχτό δρόμο. Η σταθερότητα που προσφέρει το πλαίσιο και το νέο ψαλίδι είναι κορυφαία, ενώ όποια και αν είναι η καμπή μπορείς να στρίψεις με ασφάλεια και ακρίβεια με τη μοτοσικλέτα να παραμένει ακλόνητη. Η προστασία από τα στοιχεία της φύσης είναι πολύ καλή τόσο στα πόδια όσο και στον κορμό του αναβάτη, ενώ η άνεση είναι παροιμιώδης ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Συνολικά, η ποιότητα κύλισης που προσφέρει το NT1100 είναι ανάμεσα στα κορυφαία της κατηγορίας.

TFT οθόνη 6,5 ιντσών αφής με αμέτρητες πληροφορίες!

Ζηλευτός εξοπλισμός

Από τα δυνατά σημεία του Honda NT1100 είναι ο εξοπλισμός, ο οποίος είναι πολύ πάνω από τον μέσο όρο. Το μόνο αρνητικό στις πλαϊνές βαλίτσες είναι ότι δεν χωράνε full face κράνος.Μπροστά στα μάτια του ο αναβάτης έχει μια τεράστια έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών, η οποία, εκτός από πλούσιες πληροφορίες, έχει δυνατότητα συνδεσιμότητας με Apple CarPlay ή Android Auto μέσω smartphone. Ο χειρισμός του συστήματος γίνεται από την αριστερή πλευρά του τιμονιού σε ένα πολύ μεγάλο πάνελ από διακόπτες, το οποίο χρειάζεται τον χρόνο του για να το συνηθίσεις. Υπάρχει διαθέσιμη USB θύρα φόρτισης, πρίζα 12V, ρυθμιζόμενη ζελατίνα σε 5 σημεία, πλαϊνές βαλίτσες 65 λίτρων, θερμαινόμενα grip, κεντρικό σταντ, σύστημα προειδοποίησης Emergency Stop Signal και αυτόματη ακύρωση στα φλας.

Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής με τη σφραγίδα της Honda.

Ένα για όλους και όλοι για ένα

Μια Sport Touring μοτοσικλέτα έλειπε από την γκάμα της Honda τα τελευταία χρόνια και οι Ιάπωνες δεν άφησαν την ευκαιρία του πακέτου του Africa Twin να πάει χαμένη. Το NT1100 είναι κατασκευασμένο για να κάνει τη ζωή του αναβάτη εύκολη και λειτουργική, χωρίς εντυπωσιασμούς και τρελές ιπποδυνάμεις. Διαθέτει εντυπωσιακό πακέτο εξοπλισμού, σύγχρονα ηλεκτρονικά και ζηλευτή άνεση, ενώ θα διασκεδάσει τον αναβάτη του σε καθημερινή βάση, όποια και αν είναι η διαδρομή που επιλέξει. Η μοτοσικλέτα σε κάνει να θέλεις να την οδηγείς, δεν απαιτεί μεγάλη προσπάθεια από εσένα, δημιουργώντας ένα ευχάριστο περιβάλλον να βρίσκεσαι – σε κάνει να αγαπήσεις ξανά την οδήγηση μοτοσικλέτας.

TIMH: 16.800€

Όλα τα στοιχεία για το Honda NT1100 ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Όταν χρησιμοποιήσεις το DCT κιβώτιο ταχυτήτων της Honda μετά δεν το αλλάζεις με τίποτα.

Πολύ εύκολο στο δρόμο, εμπνέει εμπιστοσύνη, ιδιαίτερα το εμπρός μέρος.

Η μία βαλίτσα έχει χωρητικότητα 33 λίτρα και η άλλη 32 λίτρα.

Ανεστραμμένο πιρούνι 43mm και δυνατά φρένα της Nissin.

Η σχάρα στο πίσω μέρος είναι στον βασικό εξοπλισμό.

Μπορείς εύκολα να χαρακτηρίσεις το NT1100 ως μια ικανή all-around μοτοσικλέτα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τρεις «παγκόσμιοι» λένε ναι στο DCT της Honda

H Honda βάζει γκολ από τα αποδυτήρια με το ADV 350

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης