του Νίκου Βιτσιλάκη

Η όλη ιστορία ξεκίνησε πέρυσι τον Οκτώβριο, όταν Honda και Yamaha ανακοίνωσαν την επιθυμία τους για μια συνεργασία με στόχο την παραγωγή μοντέλων μικρού κυβισμού ή/και ηλεκτροκίνητων, αρχικά για την ιαπωνική αγορά.​Μια συνεργασία που ..ηλεκτρίζει

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι κύριοι λόγοι που οδήγησαν τους δύο μεγαλύτερους κατασκευαστές σε αυτήν την κατεύθυνση είναι η μειωμένη ζήτηση της Ιαπωνίας στη συγκεκριμένη κατηγορία, που σε συνδυασμό με τη μεγάλη προσφορά από τρίτους κατασκευαστές κάνει ασύμφορη την εξέλιξη νέων μοντέλων και την εναρμόνιση με τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων. Το αρχικό πλαίσιο της συζήτησης περιελάμβανε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις:

  •  παραγωγή κινητήρα 50cc από τη Honda, με τον οποίο θα εφοδιάζονται και οι δύο εταιρείες για τα αντίστοιχα μοντέλα τους
  •  κοινή εξέλιξη μιας νέας γενιάς scooter για επαγγελματική χρήση και
  • συνεργασία για αύξηση της δημοτικότητας των μικρών ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που κατατάσσονται στην κατηγορία Class-1 (απόδοση μικρότερη του 0,8hp).

Επιπλέον, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να εργαστούν από κοινού για την αναζωογόνηση της ιαπωνικής αγοράς, βάζοντας χρονοδιάγραμμα για πριν από το τέλος του 2018. Και να που έναν και κάτι χρόνο πριν από το τέλος της διορίας, οι δύο κολοσσοί ενώνουν τις δυνάμεις τους και ετοιμάζονται να στήσουν κέντρα εξυπηρέτησης για ηλεκτρικά scooter, είτε με τη μορφή της ενοικίασης είτε της ανταλλαγής μπαταριών (δίνεις την άδεια, παίρνεις μια φορτισμένη). Η πρώτη αξιολόγηση θα γίνει σε συνεργασία με την πόλη Saitama (βόρεια του Τόκιο), όπου ήδη εφαρμόζεται ένα πρόγραμμα ονόματι E-Kizuna Project, σχετικό με μια προσπάθεια να πείσουν τους κατοίκους να κινούνται με ηλεκτρικά δίτροχα. Ακόμα και αυτούς που χρησιμοποιούν ποδήλατο! Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πού θα καταλήξει αυτή η συμμαχία, θα ξέρουμε σε λιγότερο από έναν χρόνο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης