Kawasaki W800 Street/Café: Επιστροφή για μια κλασσική οικογένεια

Kawasaki W800 Street/Café: Επιστροφή για μια κλασσική οικογένεια

του Νίκου Βιτσιλάκη

Μία από τις πλέον διαχρονικές σειρές μοτοσυκλετών της Kawasaki επιστρέφει με δύο μοντέλα που ευελπιστούν να πρωταγωνιστήσουν στα όνειρα των οπαδών του είδους.

Επιβεβαιώνοντας το γεγονός ότι η κλασική ομορφιά δεν φεύγει ποτέ από τη μόδα, η σειρά W έχει τις ρίζες της στο ιστορικό W1 650, ένα μοντέλο της πράσινης εταιρείας που κυκλοφόρησε πριν από περίπου 50 χρόνια, το 1966 συγκεκριμένα, αποτελώντας εκείνη την εποχή τη μεγαλύτερη σε κυβισμό τετράχρονη ιαπωνική μοτοσυκλέτα. Έχοντας λίγα κοινά σημεία με τις προηγούμενες εκδόσεις, τα W800 Street και Café του 2019 είναι -σύμφωνα με την Kawasaki- 90% νέα μοντέλα, με ένα πλήθος σχεδιαστικών και τεχνικών αλλαγών.



Εξοπλισμένα με ένα καινούργιο πλαίσιο, κάνουν το βήμα μπροστά και σε έναν τομέα όπου έπασχαν σημαντικά, αυτόν των φρένων δηλαδή. Βλέπουμε λοιπόν –και για πρώτη φορά σε μοντέλο W- σύστημα ABS αλλά και δισκόφρενο στον πίσω τροχό, κάτι που –επιτέλους- στέλνει στο χρονοντούλαπο το αναχρονιστικό ταμπούρο.



Ίδια και τόσο διαφορετικά

Όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες, το W Street είναι μια μοτοσυκλέτα naked και το W Café η «αγωνιστική» εκδοχή της (Café Racer). Πέραν των χρωμάτων, των λογότυπων και των χρωμιωμένων λεπτομερειών, οι αλλαγές μεταξύ τους εντοπίζονται στις σέλες, στα τιμόνια και στην ύπαρξη φέρινγκ στον προβολεά του Café. Λίγες λοιπόν οι διαφοροποιήσεις, αλλά ικανές να προσδώσουν στο καθένα το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Σε σχέση με τα προηγούμενα W800 παρατηρούμε ότι ναι μεν διατηρούνται οι πανέμορφες ακτινικές ζάντες, πλην όμως με 18ρη μπροστινό τροχό έναντι του 19ρη, πως τα φτερά έχουν μικρύνει σημαντικά και πως ο προβολέας είναι πλέον τεχνολογίας LED.



Ο αερόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 773cc, με σήμα κατατεθέν τον οδηγούμενο από κωνικά γρανάζια εκκεντροφόρο, διατηρεί την κλασική του εμφάνιση, αλλά στο εξής προσαρμόζεται στις προδιαγραφές Euro4 και αποδίδει μέγιστη ισχύ 47Hp, συμβατή με τα διπλώματα οδήγησης Α2. Η Kawasaki δήλωσε πως τα τελικά και πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων θα ανακοινωθούν στις αρχές του 2019.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2018, 14:00