Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Marc Marquez και ο Joan Mir παρουσιάστηκαν επίσημα ως αναβάτες του 2023 για την Repsol Honda κατά τη διάρκεια της Παρουσίασης της Ομάδας τους στη Μαδρίτη σήμερα το πρωί. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP του 2020 θα μπει στην εικονική “πορτοκαλί” ομάδα και θα οδηγήσει δίπλα στον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Marc Marquez. Ως αποτέλεσμα, το ζευγάρι των Ισπανών θα αποτελέσει μόλις την πέμπτη σύνθεση Πρωταθλητών στην ιστορία των MotoGP. Ενόψει του δυναμικού ντουέτου που θα βγει μαζί στην πίστα στο εναρκτήριο Grand Prix του 2023 στο Portimao, ρίχνουμε μια ματιά στα τέσσερα προηγούμενα ζευγάρια πρωταθλητών στην εποχή των MotoGP.

 

Casey Stoner & Nicky Hayden

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Τον Σεπτέμβριο του 2008, ο Αμερικανός Nicky Hayden επιβεβαιώθηκε ότι αποχωρεί από τη Honda μετά από έξι σεζόν και επρόκειτο να ενωθεί με τον Αυστραλό Casey Stoner στη Ducati. Οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές MotoGP του 2006 και του 2007 έγιναν οι πρώτοι ομόσταυλοι που κατέκτησαν και οι δύο τίτλο κορυφαίας κατηγορίας από τότε που ξεκίνησε η εποχή των MotoGP το 2002. Κατά τη διάρκεια της διετής συνεργασίας τους, ο Stoner π΄ρε επτά νίκες και άλλους 10 τερματισμούς στο βάθρο, ενώ ο Hayden δυσκολευόταν να προσαρμοστεί στην πολύ διαφορετική Desmosedici μετά από τόσα χρόνια στη Honda. Ο αείμνηστος Kid του Kentucky πήρε δύο βάθρα το 2010, συμπεριλαμβανομένης της τρίτης θέσης πίσω από τον νικητή του αγώνα Stoner στην Aragon – τη μοναδική φορά που το ζευγάρι στάθηκε μαζί στο βάθρο ντυμένο στα κόκκινα της Ducati.

 

Valentino Rossi & Nicky Hayden


Στο τέλος του 2010, ο Casey Stoner έφυγε για την Repsol Honda αφήνοντας ελεύθερο χώρο στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati. Ήρθε ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Valentino Rossi, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Hayden για δεύτερη φορά στην καριέρα του, αφού πέρασαν ένα χρόνο μαζί στη Honda το 2003. Επιπλέον, το ζευγάρι επανενώθηκε ως ομόσταυλοι με τον Hayden που είναι πλέον Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο ίδιος χάρη στην κατάκτηση του τίτλου το 2006. Ωστόσο, ήταν δύο δύσκολα χρόνια για το εργοστάσιο της Μπολόνια, με τον Rossi να καταφέρνει να φτάσει μόλις τρεις φορές στο βάθρο και τον Hayden μόνο μια στους 36 αγώνες τους μαζί.

 

Valentino Rossi & Jorge Lorenzo


Μακράν το πιο διάσημο ζευγάρι όλων των πρωταθλητών στην ιστορία των MotoGP, ο ανταγωνισμός τους είναι για πάντα χαραγμένος στη λαογραφία της κορυφαίας κατηγορίας. Ο Rossi επέστρεψε στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha με τον Lorenzo να έχει μόλις κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP του 2012, τον δεύτερο τίτλο του στην κορυφαία κατηγορία, προσθέτοντας ένα επιπλέον στοιχείο στην ήδη παγωμένη σχέση τους από το 2008 έως το 2010. Το ζευγάρι θα πάλευε από το 2013 έως το 2016, τερματίζοντας 1-2 σε επτά ξεχωριστούς αγώνες, με το κύριο σημείο ανάφλεξης να έρχεται το 2015. Ο αγώνας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα έφτασε στον τελικό γύρο για πρώτη φορά σε εννέα χρόνια με το ζεύγος να χωρίζεται μόνο κατά επτά βαθμούς. Ο Lorenzo θα έπαιρνε τον τίτλο, τον τρίτο του στην κορυφαία κατηγορία και όταν έφυγε για τη Ducati στα τέλη του 2016, το ζευγάρι είχε τερματίσει ο ένας πίσω από τον άλλο στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος σε δύο περιπτώσεις.

 

Jorge Lorenzo & Marc Marquez


Αναμενόταν ότι θα είναι η ονειρική ομάδα της Repsol Honda, αλλά γρήγορα μετατράπηκε σε εφιάλτη. Ο Jorge Lorenzo πήδηξε από τη Ducati στη Honda και, ως εκ τούτου, βρέθηκε δίπλα στον Marc Marquez για πρώτη φορά πριν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP του 2019. Το ζευγάρι ήταν σκληροί αντίπαλοι από τότε που ο Marquez εισήλθε στην κορυφαία κατηγορία το 2013, οπότε πολλά ειπώθηκαν για το πώς θα μπορούσαν να συνυπάρχουν. Στο τέλος, ο Marquez θα είχε την πιο κυριαρχική σεζόν της καριέρας του, κατακτώντας τον τίτλο με 420 βαθμούς (ρεκόρ), ενώ ο Lorenzo είχε έναν χρόνο που θα θέλει να ξεχάσει με μια σειρά από ατυχήματα και επακόλουθους τραυματισμούς που τον ανάγκασαν να αποσυρθεί από την ενεργό δράση στο τέλος της σεζόν.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης