Έπειτα από την παρουσίαση του πρωτότυπου, ήρθε η ώρα της επίσημης αποκάλυψης της έκδοσης παραγωγής της νέας μοτοσικλέτας υψηλών επιδόσεων της Suzuki, της εκπληκτικής GSX-R 1000.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Ιάπωνες χαρακτήρισαν το νέο τους δημιούργημα ως το καλύτερο GSX-R όλων των εποχών, τον «βασιλιά των sportbikes». Σχεδιάστηκε από μια κόλλα χαρτί και πήρε σάρκα και οστά με βάση την τεχνογνωσία της αγωνιστικής ομάδας του MotoGP. Φέρει νέο αλουμινένιο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι μπροστά και αντίστοιχο αμορτισέρ πίσω.

Τα φρένα προέρχονται από τις Brembo και Nissin, περιλαμβάνοντας τετραπίστονες monobloc δαγκάνες μπροστά σε δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω σε δίσκο διαμέτρου 220 χλστ. Ολοκαίνουργιος είναι και ο κινητήρας με εκκεντροφόρους μεταβλητoύ χρονισμού και απόδοση 200 ίππων. Το τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο των 999,8 κ.εκ. υιοθετεί τις πιο προηγμένες τεχνολογίες, χαρίζοντας στον αναβάτη μια ολοκληρωμένη εμπειρία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ακριβής ισχύς του είναι 199,3 ίπποι στις 13.200 σ.α.λ.! χαρίζοντας εκπληκτική απόδοση σε όλες τις συνθήκες και σε όλο το φάσμα των στροφών. Όλα τα συστήματα και ηλεκτρονικά βοηθήματα, από το ABS, το traction control με τα 10 επίπεδα και τα τρία ride modes, έως το easy start, έχουν ως κέντρο αναφοράς τη μονάδα IMU.

Το νέο Suzuki GSX-R 1000 στοχεύει μόνο στην κορυφή, παρότι έχει ως αντιπάλους τα άκρως ανταγωνιστικά Yamaha YZF-R1, Kawasaki ZX-10R και Honda Fireblade.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης