Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Τα καινούργια αυτοκίνητα εξοπλίζονται με αμέτρητα αξεσουάρ και οι περισσότερες εταιρείες δίνουν έμφαση στον εξοπλισμό, στην ασφάλεια και φυσικά – ιδίως τα τελευταία χρόνια – στην οικονομία. Τα δεδομένα προσέγγισης έχουν αλλάξει και αυτό το καταλαβαίνουμε αν ρίξουμε μία ματιά σε μία έντυπη Πολλά πράγματα έχουν αλλάξει στον τρόπο προσέγγισης για την αγορά ενός αυτοκινήτου διαφήμιση αυτοκινήτου που… έπαιζε πολλές δεκαετίες πριν.

Για παράδειγμα, οι άνθρωποι της Fiat για το πρώτο 500 μιλούσαν για θαύμα. Πλήρες ταμπλό, πλούσιες θήκες, καλοριφέρ, πορτ μπαγκάζ για… κανονικές αποσκευές, ταχύτητα 100 χλμ./ώρα κ.ά. ήταν μερικά από τα προτερήματα που αναφερόντουσαν στην σχετική διαφήμιση για να δελεάσουν τον πελάτη.  Ένα αυτοκίνητο που απευθυνόταν και τότε σε γυναικείο πληθυσμό, σε χαμηλά βαλάντια, αλλά και σε αυτούς που ήθελαν ένα δεύτερο όχημα.

Πλέον οι εποχές έχουν αλλάξει και η προσέγγιση γίνεται με την τιμολογιακή πολιτική, αν έχει USB θύρα, αν δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας και στην περίπτωση του σύγχρονου 500X πόσο… φουσκωτό είναι! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε επίσης: Όλο το video της διαφήμισης του Fiat 500X με το… βιάγκρα

 

Fiat 500: Άλλοτε και τώρα...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης