Η απάντηση της BMW στις κατηγορίες περί σύστασης καρτέλ

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2017, 16:45
Η απάντηση της BMW στις κατηγορίες περί σύστασης καρτέλ

Άμεση ήταν η απάντηση της βαυαρικής φίρμας στο περιοδικό Der Spiegel και το δημοσίευμα για σύσταση καρτέλ από τις BMW, Audi, Porsche, VW και Mercedes, με στόχο την από κοινού διαμόρφωση των κανόνων ανταγωνισμού και την παραπλάνηση των αρχών σχετικά με τις διαδικασίες μέτρησης των εκπομπών ρύπων και άλλων τεχνικών θεμάτων.

Η BMW πήρε επίσημα θέση, ξεκαθαρίζοντας ότι τα αυτοκίνητά της συμμορφώνονται πλήρως με τους κανόνες και οι όποιες συνομιλίες και συμφωνίες με άλλους κατασκευαστές αφορούσαν απλά, την εγκατάσταση της απαιτούμενης υποδομής τροφοδοσίας στην Ευρώπη.

«Τα οχήματα του BMW Group πληρούν όλες τις ισχύουσες νομικές απαιτήσεις και δεν έχουν χειραγωγηθεί. Αυτό ισχύει και για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Η επιβεβαίωση όλων των παραπάνω παρέχεται από τα αποτελέσματα επίσημων ερευνών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η BMW αντικρούει κατηγορηματικά τις κατηγορίες ότι τα οχήματα diesel Euro 6 δεν παρέχουν επαρκή επεξεργασία των καυσαερίων τους εξαιτίας των υπερβολικά μικρών δεξαμενών AdBlue.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η BMW διαφοροποιείται σαφώς από τα άλλα συστήματα της αγοράς. Τα αυτοκίνητά μας χρησιμοποιούν έναν συνδυασμό διαφόρων εξαρτημάτων για την επεξεργασία των καυσαερίων. Τα οχήματα που διαθέτουν το σύστημα έγχυσης ουρίας με AdBlue (SCR) χρησιμοποιούν επίσης έναν καταλυτικό μετατροπέα αποθήκευσης των οξειδίων του αζώτου. Ο συνδυασμός αυτών, μαζί με το σύστημα επανακυκλοφορίας των καυσαερίων, απαιτεί χαμηλότερο επίπεδο έγχυσης του AdBlue. Ως αποτέλεσμα, αυτό μας επιτρέπει ένα βελτιστοποιημένο μέγεθος δεξαμενής επιτυγχάνοντας επίσης πολύ χαμηλές εκπομπές σε πραγματικές συνθήκες.

«Ως εκ τούτου, δεν χρειάζεται να προβούμε σε ανάκληση ή σε αναβάθμιση του λογισμικού των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μας προδιαγραφών Euro 6. Για τα αυτοκίνητα με κινητήρες diesel προδιαγραφών Euro 5, η BMW θα προβεί σε εθελοντική αναβάθμιση του λογισμικού χωρίς κανένα κόστος για τους πελάτες», τονίζει η εταιρεία.

Όσον αφορά για το καρτέλ, αναφέρει:

«Από την οπτική γωνία του BMW Group, ο στόχος των συζητήσεων με άλλους κατασκευαστές σχετικά με τις δεξαμενές AdBlue ήταν η εγκατάσταση της απαιτούμενης υποδομής τροφοδοσίας στην Ευρώπη».

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 24 Ιουλίου 2017, 16:45