Με τη μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακών υπηρεσιών του κόσμου θα συνεργαστεί η σουηδική φίρμα, στην προσπάθεια να αναπτύξει το πιο προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας για τα μοντέλα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, Volvo και Google έχουν ήδη στα σκαριά το επόμενης γενιάς σύστημα πολυμέσων, το οποίο αναμένεται να τοποθετηθεί στα αυτοκίνητα μέχρι το 2019. Βασισμένο σε πλατφόρμα Android, το σύστημα θα προσφέρει συνδεσιμότητα και πρόσβαση σε πλήρη σειρά εφαρμογών και υπηρεσιών.

Η σύμπραξη των δύο εταιρειών υπόσχεται να φέρει την επανάσταση στον τρόπο που οι πελάτες της μάρκας έρχονται σε επαφή και αλληλεπιδρούν με τα αυτοκίνητα τους. Η μεγάλη λίστα δημοφιλών Android εφαρμογών -που έχουν αναπτυχθεί από την Google, τη Volvo ή ανεξάρτητους προγραμματιστές- θα προσφέρει υπηρεσίες διασύνδεσης και πρόγνωσης μέσα και γύρω από το αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η συνεργασία με την Google αντιπροσωπεύει για εμάς ένα σημαντικό στρατηγικό βήμα. Η πλατφόρμα και οι υπηρεσίες της θα εμπλουτίσουν την εμπειρία του χρήστη, δίνοντας περισσότερες επιλογές προσωποποίησης, ενώ το Android θα προσφέρει αυξημένη ευελιξία όσον αφορά τις δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης», δήλωσε ο Henrik Green, αντιπρόεδρος Έρευνας και Εξέλιξης της Volvo Cars.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι, η Volvo συνεργάζεται με το κορυφαίο brand παγκοσμίως και σε ακόμη ένα πεδίο: την αναβάθμιση των τελευταίων μοντέλων με την προσθήκη του Google Local Search, μιας εφαρμογής που βασίζεται στη γεωγραφική θέση. Η εν λόγω υπηρεσία θα διατεθεί στους πελάτες μέσω αναβάθμισης του συστήματος Sensus Navigation.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης