Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η αγαπημένη κατηγορία των hot hatches αποκτά ένα νέο πανίσχυρο παίχτη, δια χειρός της Gazoo Racing. Η Toyota αποκάλυψε με κάθε επισημότητα τη GR Corolla που έχει εκτός από τρομερά δυναμική εμφάνιση, 304 ίππους και τερακίνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κινητήριο σύνολο του αυτοκινήτου είναι ο 1.600άρης που πρωτογνωρίσαμε στο GR Yaris, μόνο που σε αυτή τη περίπτωση αποδίδει 304 ίππους και 370 Nm ροπής. Συνδυάζεται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και φυσικά διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης GR Four. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα παραμετροποίησης της οδήγησης, Normal – Sport-Track, τα οποία παρεμβαίνουν αισθητά σε τιμόνι, κιβώτιο και ανάρτηση.

Η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται το εντυπωσιακό μοντέλο συμβάλλει σημαντικά στην εντυπωσιακή οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, παρέχοντας αυξημένη ακαμψία μέσω των περισσότερων σημείων συγκόλλησης. 

Φυσικά δεν θα μπορούσε και η εμφάνιση του μοντέλου να μην εναρμονίζεται με τον εκρηκτικό χαρακτήρα του. Έτσι συναντάμε ένα νέο ρύγχος που φωνάζει από χιλιόμετρα πως πρόκειται για την GR έκδοση, φουσκωμένα φτερά, μεγάλη αεροτομή αλλά και τρεις συνολικά απολήξεις της εξάτμισης. Με τη σειρά του και το εσωτερικό διαθέτει σπορ καθίσματα, τα αντίστοιχα GR λογότυπα αλλά και ειδικά διαμορφωμένες ραφές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Toyota GR Corolla σε αριθμούς:
•    Τρικύλινδρος κινητήρας 1.600κ.εκ. 
•    Ιπποδύναμη 304 ίππων και 370 Nm ροπή
•    Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης GR-Four
•    Βάρος 1.474 κιλά 
•    Διαστάσεις: Μήκος 4.410χλστ. Πλάτος1.850χλστ. Ύψος 1.455χλστ. Μεταξόνιο 2.640χλστ.

Η Toyota GR Corolla μπορεί να αποτελεί ένα αυτοκίνητο επιδόσεων, αυτό όμως δεν σημαίνει πως ξεχνά και το κομμάτι της ασφάλειας. Έτσι, η σουίτα συστημάτων Toyota Safety Sense 3.0 περιλαμβάνει όλα τα νέα συστήματα όπως αναγνώριση τυφλού σημείου, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση πεζών, πινακίδων κυκλοφορίας κ.ο.κ.

 

Ο ιδιοκτήτης της Toyota είχε δηλώσει πριν τρία χρόνια «όχι άλλα βαρετά αυτοκίνητα» και τελικά το έκανε πράξη. Πλέον η Toyota έχει και την αξιοπιστία αλλά και την fun to drive πλευρά της.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης