Στο πλαίσιο της εμπλοκής της με τη «στρογγυλή θεά», ως επίσημος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης UEFA Champions League, η ιαπωνική εταιρεία συνεργάστηκε με μια ομάδα επιστημόνων, προκειμένου να ανακαλύψουν τον μαθηματικό τύπο μέτρησης του ενθουσιασμού των οπαδών.

Οι εμπειρογνώμονες της αθλητικής επιστήμης στο Πανεπιστήμιο του Loughborough, αξιολόγησαν τα συναισθήματα και τις αντιδράσεις εθελοντών οπαδών που παρακολούθησαν από τις κερκίδες έξι αγώνες του Champions League.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσοι συμμετείχαν στο πείραμα φορούσαν ειδικό εξοπλισμό που επέτρεπε στους επιστήμονες να παρακολουθούν μια σειρά από δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων της καρδιακής συχνότητας, του ρυθμού αναπνοής, αλλά και της ηλεκτρο-δερμικής δραστηριότητας, προκειμένου να εξεταστεί η φυσιολογική επίδραση του ενθουσιασμού στην συμπεριφορά τους. Στη συνέχεια, το Πανεπιστήμιο του Loughborough συνδύασε τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία από τον οργανισμό της Opta, προκειμένου να διαμορφωθεί ο συγκεκριμένος μαθηματικός τύπος του Δείκτη Ενθουσιασμού ο οποίος ονομάστηκε Nissan Excitement Index.

Με βάση τα δεδομένα, η εταιρεία και οι επιστήμονες ανέπτυξαν τον εξής μαθηματικό τύπο:

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

(Κόκκινο=Γηπεδούχος, Μπλέ= Φιλοξενούμενη ομάδα)

G= Αριθμός γκολ που σημειώθηκαν

Y= Κίτρινες Κάρτες

R= Κόκκινες Κάρτες

S = Παρουσία Σημαντικών Παικτών

C = Χωρητικότητα Σταδίου

TG = Χρόνος που μπήκε το γκολ

U = Κατάταξη της ομάδας στην UEFA

H= Γηπεδούχος Ομάδα

A= Φιλοξενούμενη Ομάδα

MA = Αριθμός θεατών στο γήπεδο

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης