Επιμέλεια: Παλληκάρης Γιώργος

Για πρώτη φορά μετά από 90 χρόνια, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία κατάφερε να ανέβει στον θρόνο των πωλήσεων στην Αμερική, αφήνοντας δεύτερη την εγχώρια General Motors.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το άπιαστο, αλλά και δικαιολογημένο, σερί της GM «έσπασε» η Toyota η οποία κατάφερε να πουλήσει στις Η.Π.Α. το 2021, πάνω από 2.3 εκατ. οχήματα, νούμερο αυξημένο κατά 10% συγκριτικά με το 2020. Αντίθετα η GM πούλησε 2.2 εκατ. οχήματα, για την ακρίβεια 114.000 λιγότερα από την Toyota, σημειώνοντας σημαντική πτώση της τάξεως του 13% συγκριτικά με την περσινή χρονιά.

Παράλληλα  και άλλες, μη εγχώριες, μάρκες κατάφεραν να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους στην αγορά των Η.Π.Α, όπως η VW, η Mazda αλλά και η Hyundai η οποία μάλιστα σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση άνω του 19% με 738.081 πωλήσεις το 2021.

Τον λόγο αυτής της αλλαγής εξήγησε η Wall Street Journal, λέγοντας πως η έλλειψη σε ημιαγωγούς (τσιπ) έφερε τα πάνω – κάτω στην αγορά, αλλάζοντας  τα δεδομένα στην αγορά των Η.Π.Α. Η GM προχώρησε σε δηλώσεις ανακοινώνοντας πως το 2022 θα αυξήσει τις γραμμές παραγωγής και θα παρουσιάσει μία σειρά από νέα μοντέλα.
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης