Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Honda Integra επέστρεψε ύστερα από σχεδόν δύο δεκαετίες απουσίας, άκρως μοντέρνο, με coupe σχεδίαση και 1.500άρη turbo κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε στο Los Angeles ένα πρωτότυπο στο οποίο θα βασιστεί το νέο Integra. Με την εταιρία να μας έχει συνηθίσει τα μοντέλα παραγωγής να μην απέχουν ιδιαίτερα από τα πρωτότυπα (όπως και το Civic Prototype), είναι αρκετά σίγουρο πως αντικρίζουμε το μοντέλο που θα παράγεται στο εργοστάσιο.

Με 19άρες ζάντες και κουπέ μορφήΑρκετές οι κοινές γραμμές του με τη τελευταία γενιά του Honda Civic, με το νέο πρόβολο και τις δύο μαύρες γρίλιες εμπρός να είναι οι κυριότερες διαφορές. Το σύνολο χρησιμοποιεί 19αρες ζάντες με Brembo φρένα επιδόσεων και Indy κίτρινες δαγκάνες. Νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα, coupe σχεδίαση οροφής, μικρή αεροτομή και σπορ πίσω διαχύτης δηλώνουν την σχεδιαστική υπογραφή του. Στο πλάι φέρει ολογράφως το όνομα «Integra», κάτι που πιθανότατα να μην διατηρηθεί στο μοντέλο παραγωγής.

Δεν θα έρθει ΕυρώπηΚάτω από το μακρύ καπό υπάρχει ένας 1.500άρης turbo κινητήρα με τις φήμες να κάνουν λόγο για ιπποδύναμη κοντά στους 200 ίππους. Ένα σύνολο που θα συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο σασμάν και θα στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Στη συνέχεια θα αποκτήσει και αυτόματο κιβώτιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δυστυχώς το μοντέλο δεν θα έρθει στην αγορά της Ευρώπης, ενώ στην αγορά της Αμερικής θα κοστίζει από 30.000 δολάρια. Πιθανότατα το 2023 θα έρθει και μία Integra Type S έκδοση με δίλιτρο μοτέρ, τετρακίνηση και ιπποδύναμη έως 300 ίππους,

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης