Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ένα γρήγορο αυτοκίνητο και μία γρήγορη μηχανή, έχουνε τεράστιες διαφορές. Βάρη, ιπποδυνάμεις, σχέσεις και τεχνολογίες. Κάτι που γίνεται εμφανέστατο σε έναν τυπικό αγώνα επιτάχυνσης στην ευθεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πόσο μειώνονται όμως οι διαφορές τους, όταν ο αγώνας περιλαμβάνει επιτάχυνση στην ευθεία για 400μέτρα, στροφή και επιστροφή στο σημείο εκκίνησης;

Στο σημερινό βίντεο έχουμε δύο εξαιρετικά σύνολα, ένα 4 τροχών και ένα 2 τροχών.

Acura NSX Type S: Το ιαπωνικό supercar διαθέτει έναν V6 κινητήρα 3.5λτ. ο οποίος συνεργάζεται με τρεις μικρούς ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική ισχύς είναι στα 600 άλογα και η ροπή στα 667 Nm. Ζυγίζει 1.776 κιλά και η ισχύς πηγαίνει και στους 4 τροχούς από ένα 9άρι αυτόματο σασμάν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Kawasaki Ninja H2 R: Με 1.000κ.εκ. και απόδοσση 305 ίππους, αποτελεί μία από τις ισχυρότερες μηχανές στον κόσμο. Έχει ροπή 165 Nm, τελική στα 400χλμ./ώρα και ζυγίζει 216 κιλά.

Σε ευθεία γραμμή, η Ninja είναι πράγματι πολύ πιο γρήγορ. Από την άλλη πλευρά, το Acura έχει το πλεονέκτημα των τεσσάρων τροχών αντί για δύο. Μπορεί να στρίψει πολύ γρηγορότερα και να επιταχύνει γεμάτο γκάζι πριν ακόμα ολοκληρώσει τη στροφή.

Σε ποιον ποντάρετε;

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης